/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Gik det, som I forventede?
Fra : Tonganeseren
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 03-12-15 23:23

Som NEJ-stemmer kan jeg kun være kisteglad for valgresultatet. Vi kan jo diskutere årsagerne til det "triste" resultat for JA-sigerne

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 23:46

Nu må den sgu da være gal? ude på Lars Tyndskids jagt marker = hvad har Jagt med Politik at gøre...
http://www.kandu.dk/spg175112.aspx

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-12-15 02:27

Kære mig-selv.

Danmarks særstilling vil få stor betydning mht. til EU`s påtænkte våbenlovgivning. Derfor en rimelig klar relevans.

Mvh.

Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 200 point
Dato : 04-12-15 15:57

Politikerne har endnu engang undervurderet danskernes dømmekraft. Hvis Europol var en god sag at kæmpe for, hvorfor fik regeringen da ikke gennemført den lille del af forslaget. Så havde Løkke dog haft et resultat, han kunne være stolt af. Men ligesom personer kan være grådige, kan også partier og grupperinger, der ville bruge den gode sag til at smugle en total afgivelse af dansk selvbestemmelse på hele retsområdet med ind under Europolafstemningen. Med opgivelse af den stærke, grundfæstede folkeafstemningsordning, som er sikret danskerne i Grundloven. Den hoppede danskerne ikke på. Nu vil der sikkert gå ganske mange år, før Christiansborg igen vil afgive dansk selvbestemmelse og ophæve forbeholdene. Men vær sikker på det kommer, selv om Løkke hævder, at tiden er inde til selvransagelse, den slags skal man jo sige.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-12-15 18:17

Uha.. Alle de andre EU lande ryster nok i bukserne nu. De vil helt sikkert eftergive DK alle de krav vi har, bare for at vi står sammen.. ELLER ??? Under alle omstændigheder, så har vi laveste prioritet i forhold til f.eks flygtninge krisen.

Jeg stemte et stort blank, da jeg syntes det var en ordentligt omgang mund lort fra begge sider..
Nej siden var piv bange for at deltage i noget som helst og ja siden råbte og skreg om pædofile politibetjente (Eller lign)

Junior

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-12-15 18:52

Kort og godt.
Hjertelig tillykke med nejet Danmark, din gamle røver!
Så lykkedes det alligevel, at få vågnet gamle Holger Danske i danskernes sind.

Briterne, de takker os ..........................altså den britiske befolkning.

Næste projekt må være: At degradere Det Radikale Venstre til den klat landsforræderiske lort de er.

Lad os mindes en fædrelands elskende dansker - nemlig John Mogensen, der i anledningen af afstemningen til EF i 1972 skrev denne sang:

Danmarks jord for de danske
vi har plantet vort flag.
Det bli´r stående på pletten
ingen tvivl om den sag.
Vi har ejendomsretten,
værn om hver mark og hvert skel.
Danmarks jord for de danske
for vi har pløjet den selv.

Kanoner ladte med guld
står parate ved vor grænse klar til aktion.
Civile millioner fra syd gør sig rede
økonomisk til en kæmpe invasion.
Hvad fortidens hære ikke ku‚ klare
med vold kan nu ordnes pr. kontrakt,
blot en pen og et stykke papir, op med bommen,
og så ind med den fremmede magt.

Danmarks jord for de danske
vi har plantet vort flag.
Det bli´r stående på pletten
ingen tvivl om den sag.
Vi har ejendomsretten,
værn om hver mark og hvert skel.
Danmarks jord for de danske
for vi har pløjet den selv.

Det danske sprog har et særpræg
som skal bevares med en særlig respekt.
Det tales og synges fra egn og til egn
vi behøver ingen fremmede dialekt.
Men landet er truet, visse personer
gi´r fa´n i vor gamle kultur.
Det er på tide at Holger på Kronborg igen
li´som før vågner op af sin lur.

Danmarks jord for de danske
vi har plantet vort flag.
Det bli´r stående på pletten
ingen tvivl om den sag.
Vi har ejendomsretten,
værn om hver mark og hvert skel.
Danmarks jord for de danske
for vi har pløjet den selv.

Tak for sangen John Mogensen, du er savnet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-12-15 23:28

Helt og aldeles enig. Og heller ikke jeg kan snuppe den opblæste Morten Østergaard.

Mvh.

Tonganeseren

NB! Gad vide hvad Knaldballe stemte??

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-12-15 10:56

Vi er da stadigvæk lidt danskere tilbage i det her lille transit-land, heldigvis for det.

Vi har sgu ikke fået dit politikker som vi har fortjent, mon ikke det er ved at gå op for Holger danske drengene og og de danske skjolmøér, jeg aner en tanke efterhånden med det valgresultat.

Hvordan kan man STOLE på, eller endnu være, lægge danmarks totale styring i deres hænder, når de er ved at bryde grundloven.

En stor del af dem, har ikke råd til med en minsterløn, at klare dagens fornødenheder, undertøj, avishold rejser på 1. klasse, dansk bilkøb, engelsk undervisning, gaver og rejser til konen, bilhold og jeg kan blive ved.
Når "ballerne " bliver for varme og griskheden bliver blotlagt, får de "orlov" indtil stormen er drevet over, med fuld løn selvfølgelig, og ved næste turn over valg, sidder de igen på taburetten som ny rengjorte ministere atter igen, klar til en ny lønudbetaling og med de glubske øjne vendt sydpå mod EU kasserne, som næste stop til deres mega løn, og tilkommende pensionsbjerg, når de mæst af dage fylder 60 år kan nyde deres opium.

De mest røde skoletøser skifter parti farve, hurtigere end et velsmurt el vindue i en sort A8 minsterbil, kan rulle op og ned, de har lige så meget ryggrad og moralsk pli, som en skumbanan på en varm grill.
De burde da i følge deres idelogi, kører rundt på rosafarvede elcykler, hvor strømmen kom fra et biogasanlæg tilkoblet Christiansborgs latriner, ingen producere mere lort end dem fra snapstinget, om omliggende klosetter. da SF fandt ud af, de kun kan bruges som fløjtetønder og ikke have en hunds chance i regeringen, skal jeg love for at tøsebørne var væk fra den synkende skude, er de ikke konstant på barsel efterhånden, nå men så laver de ingen dumheder så længe.

Knaldballes stemmeseddel ligger på Statens Museum For Kunst, han havde overtegnet den med Kandujulemænd med et hvidt øre og diodelys i øjnene, der var et nyt afstemningsfelt, hvor teksten lød, flere Bajutter til folket, det var afkrydset flere hundrede gange af Ballejernet.

Hvem fanden er Morten Østergård, har M. Pestager " sådan er det jo", egentligt fået revet nogle penge ud af alle de mega multi selskaber, hun sagsøger for giga milliard beløb?

MVH
BW
Gud bevare Danmark, for gøjemøget af politkkerne gør det sgu ikke, godt vi har folkeafstemninger, mere af samme slags, så vi får lidt hold i tingene.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-12-15 15:04

https://www.google.dk/search?q=morten+%C3%B8stergaard+radikale&espv=2&biw=1680&bih=925&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwinqqGA8cTJAhWi83IKHX_1DGkQsAQIKw

Her er Morten Østergaard. Han er en fin kransekagefigur for De Radigale, idet han, med sin infame og flabede måde, er ved at ødelægge sit parti.

Bliv endelig ved med det - Morten.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-12-15 19:50

Citat
Knaldballes stemmeseddel ligger på Statens Museum For Kunst, han havde overtegnet den med Kandujulemænd med et hvidt øre og diodelys i øjnene, der var et nyt afstemningsfelt, hvor teksten lød, flere Bajutter til folket, det var afkrydset flere hundrede gange af Ballejernet.

Forskellen på Morten Østergaard og så Bajutnissen er, at Morten Østergaard måske er lidt bedre uddannet. Morten Ø har læst Statskundskab på Uni, det tog som bekendt 9 år....siger og skriver, NI ÅR !!!!! Det tyder ikke på, at Morten er i besiddelse af de hurtigste rotationer i knolden.
Knaldbajutten tog sin Malkemontør-uddannelse med speciale i malkekopper på 2 x 3,5 år = 7 år. Pensummet er vidst 2 x 6 uger hvoraf de 11 uger er i stalden. Den sidste uge er sat af til afspadsering af søgnehelligdage og et lunt lille bad.

Ballekanuttens stemmesedlen er, som BW siger, overdraget til Statens Museum For Kunst. Men forinden, var sedlen lige ind og runde Det veterinærmedicinske retsråd, idet den Valgtilforordnede fandt stemmesedlen fyldt med bidemærker, spyt og madrester at den Valgtilforordnede lige ville sikre sig, at der ikke var tale om en invasiv filipenser-abe som havde lusket sig ind og stemme. Efter sigende, kan filipenser-aberne godt ligne lidt efter et menneske - især dem, med kunstige bisser...... Noget hen ad denne smiley =

Mvh.
Tommy.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-12-15 22:34

Tak for svaret Oldboston.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 05-12-15 23:01

Tak for points. Der var nogle interessante indlæg, godt at blive mindet om John Mogensens sang. Den bliver vist ikke spillet tit nok