/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem åd sukkermaden
Fra : mig-selv
Vist : 558 gange
10 point
Dato : 03-12-15 23:17

Vi fik et NEJ - heldigvis...

MEN, hvorfor fanden er JA sigende LEVEBRØDS Politikere - så skide utilfredse med dét.

Syntes ærlig talt at de er direkte latterlige at se = Moar´ jeg må ikke lege med de andre..
Eller er det bare mig der efter hånden er træt af at se Politikere på TV

Pas på vinden i nat/morgen

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 10 point
Dato : 04-12-15 08:16

Det ved jeg ikke, men pædofilerne slikker sig om munden... God weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-15 09:02

Hvad er nu det for noget ævl?
Citat
pædofilerne slikker sig om munden..

Hvad skulle et nej i Danmark have af betydning for pædofile i Afrika, Thailand, Kina, Japan, Syd Amerika osv. ? Det har jeg endog meget svært ved at se.

Pædofili er forbudt i Danmark og andre Europæiske lande ..og det vil det blive ved med at være.

Pædofili er et internationalt problem som ved grænseoverskridende kriminalitet skal løses i samarbejde i Interpol. Det ser jeg ikke at EU-afstemningen skulle være til hinder for.

Vi taler om Europol. Det er noget ganske andet. Det betyder at du her i Danmark kan anholdes og begæres fængslet af f.eks. det Italienske politi, fordi du er under mistanke for at have deltaget i ulovligheder i Italien. Det kunne være mistanke om voldtægt, tyveri, grove færdselsforseelser, underslæb og hva' har vi.

Men jeg forstår at ja partierne alligevel er lykkedes med deres propagande, når det kommer til dig Stouenberg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-15 10:33

Jammen jammen ................................................vi skal da samarbejde om en hel masse vigtige ting, og beslutte nogle forholdsregler - men vi skal nu heldigvis ikke tvinges til det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-12-15 17:56

Citat
men pædofilerne slikker sig om munden

Måske, men det har sgu ikke noget med danskernes afstemning at gøre, om pædo'erne slikker sig om munden eller ej.

Sikke da noget forblommet vrøvl.

Samme vrøvl var andre forsøg på skræmmekampagner, at Danmark ville stå betydeligt dårligere over for terrorangreb.
Og at Danmark ville blive en flygtningemagnet. (Som om vi ikke er det allerede)

Næ, vi er sgu nok nærmere sandheden ved at påstå, at de vatpikke af politikere der sidder på borgen, er på skideren nu, fordi de havde forsikret de høje herrer i EU om, at "de sgu nok skulle få de dumme danskere til at makke ret". Og at de nu, med Løkkedyret i front, er desperate og ikke ved hvad de skal stille op.

Bare den måde Løkkedyret "valgte at tolke" Nej'et, nemlig at han ikke så det som et udslag af folks modvilje mod tættere samarbejde i EU . Tåbe han er

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-12-15 17:58

Citat
Men jeg forstår at ja partierne alligevel er lykkedes med deres propagande, når det kommer til dig Stouenberg.

Det er de da hos alle Ja-sigerne
Ellers havde der ikke været nogen ja-stemmer

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-12-15 18:36

Citat
Det ved jeg ikke, men pædofilerne slikker sig om munden... God weekend
Nu kender jeg jo Stoeunberg fra jagtsiden, hvor han kommer med megen ironi. Så mon dog ikke denne udtalelse var ironisk ment.

Men hvorom alting er, så tror jeg da nok - sku' jeg da lige hilse at sige, at EU importerer flere pædofile end vi drømmer om. Tænk på barnebrude på 12 - 14 år.
Alene af den grund, må Stouensbergs bemærkning være ironi.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-15 20:57

Respekt for; at du forsvarer Stoeunberg's indlæg, men..
Mon ikke vedkommende kunne overkomme dette selv Tommy?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-12-15 21:21

Citat
Mon ikke vedkommende kunne overkomme dette selv Tommy?
Jo, men det gør han åbenbart ikke.
Menæh, har du overvejet om der er ironi i mit indlæg..set udfra, at Stouenberg er JA-siger..?
Citat
Men hvorom alting er, så tror jeg da nok - sku' jeg da lige hilse at sige, at EU importerer flere pædofile end vi drømmer om. Tænk på barnebrude på 12 - 14 år.
Alene af den grund, må Stouensbergs bemærkning være ironi.

Kommentar
Fra : kissanO1

Dato : 05-12-15 04:25

Glædelig Jul fra Kissan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-15 07:49

Tommy -> Du kender min holdning:

Vi kan ikke lovgive mod de muslimske fødemaskiner, før vi har fået forbudt al religion i det offentlige rum. Når først religiøse hensyn er skrevet ud af loven kan vi tage fat på konsekvenserne af udlevelse af religiøse dogmer.

Dine egne ideer om global fødselsbegrænsning (..et synspunkt du ved jeg deler med dig) kan først føres ud i livet med lovene i hånd, når vi har fjernet hensynet til folks religiøse overbevisning fra selvsamme love.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-15 11:48

Citat
Næ, vi er sgu nok nærmere sandheden ved at påstå, at de vatpikke af politikere der sidder på borgen, er på skideren nu, fordi de havde forsikret de høje herrer i EU om, at "de sgu nok skulle få de dumme danskere til at makke ret". Og at de nu, med Løkkedyret i front, er desperate og ikke ved hvad de skal stille op.

Nemlig.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 05-12-15 12:23

Jeg er enig med MOLOKYLE i, at de pædrofile Ikke bliver fredet noget sted fordi vi stemte nej, og vi vil blot selv bestemme hvor meget og hvor dybt vi vil rodes ind i EU, og dermed også hvor meget magt de skal have over vort lille land.
Ingen er da interesseret i, at holde DK udenfor Europol, det vil ikke give nogen mening, så ingen vil være fredet på grund af Danskernes nej.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-15 13:19

Klatterup -> Du har 100% ret

Det har nemlig også undret unertegnede; at ingen har fremført det argument, at Europol måske har lige så meget brug for VOR hjælp, som vi har brug for DERES i resten af EU.

Selvfølgelig når vi frem til en aftale om politisamarbejde i Europa ...UDEN at afgive suverænitet til EU på lovgivningsområdet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-12-15 19:56

Citat
kan først føres ud i livet med lovene i hånd, når vi har fjernet hensynet til folks religiøse overbevisning fra selvsamme love.
Sæt i gang.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-12-15 21:28

Citat
Det ved jeg ikke, men pædofilerne slikker sig om munden... God weekend

Hold da kæft ?? hvor sidder jeg og griner.
Og det er megeeeeeeeeeeeet lang tid siden der har været så FED en kommentar til et spørgsmål med en overskrift som Hvem åd sukkermaden

Eller lidt àla denne:

https://www.youtube.com/watch?v=9sLR0vgpeWI

https://www.youtube.com/watch?v=4iZhreiGx2s

Nå, på den inde på ´Borgen´ ? hvad bliver det næste nu...

Det er sikkert bare vinden der blæser den gale vej?? hvad den rigtige vej så end er for en type

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-12-15 21:30

Citat
Glædelig Jul fra Kissan

Lige måde...
Det er sgu da et par dage/uger siden - hvod´en skær´n / troede du var opslugt af høj-vandet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-15 03:55

mig-selv ->
Citat
på den inde på ´Borgen´ ? hvad bliver det næste nu...

Det vil jeg gerne byde ind på. Ser du:

Nu da det ikke gik politikernes, men befolkningens vej, så sidder aberne nu og overvejer hvordan de så skal få os til at hoppe på limpinden alligevel. Det er set før. Lur mig om ikke vi skal stemme igen vdr. nøjagtigt de samme, men omformulerede spørgsmål om et lille års tid. Sådan var det med Maastricht og Edinburg aftalerne, for derefter at blive overtrumfet og gennemført, uden vi blev spurgt, med Lissabon traktaten.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-15 04:39

Her skal I bare se. De er allerede trukket i 'arbejdstøjet':

http://finans.dk/live/politik/ECE8273222/LA-vil-have-ny-folkeafstemning-med-fokus-på-erhvervslivet/?ctxref=fplive

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-15 00:46

Citat
Hvis det står til Liberal Alliance, så skal danskerne snart til en ny EU-afstemning om en del af de retsakter,

Helt OK = til de ´små´ forbehold, men ikke til det hele igen og igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-15 08:38

LA vil kun have omvalg om 14 ud af 22 punkter. Det varer til mere end halvdelen af det vi stemte om ...og LA's vælgere sagde faktisk også nej! De i LA's top vil 'kun' have afstemning om præcis de punkter som gavner storkapitalen, hvilket ikke kan overraske. Deres venner i Bank-lobbyen som betaler deres løn, vil jo gerne have noget for pengene.

Fat det nu: Befolkningen har sagt NEJ.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 18-02-16 22:16

Tak for svaret Stouenberg.