/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Denver tablet i baglås
Fra : Pytten1510
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 21-11-15 14:55

Hej
jeg har en Denver tablet TAC-97032. Den har ligget gemt væk i noget tid, men kunne godt bruge den igen.
Jeg har forsøgt at låse den op med det mønster som jeg troede den havde. Det har nu resulteret i, at den er gået i baglås og intet vil. Jeg bliver bedt om at logge ind med min google-konto for at låse op, er prøvet og virker heller ikke....(jeg er så ikke sikker på, hvilken googlekonto der er brugt til oprettelse)
Jeg har prøvet at oprette en ny googlekonto for at se, om jeg så kunne komme ind....men ingenting virker.

Hvad gør jeg ? Smider l.....ud af vinduet ?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-15 15:06

Jeg mener, at huske noget om to knapper samtidig for at resette den.
evt tænd+en af lydknapperne og holdes inde 10 15 sek.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 21-11-15 16:07

Tak for svaret Eyvind. Der er nu liv i den igen.

Kommentar
Fra : Eyvind