/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Robust trådløs mini højttaler
Fra : molokyle
Vist : 599 gange
434 point
Dato : 02-10-15 18:22

Hvor finder man en sådan?

Ligge godt i lommen, Bluetooth, og genopladelig via USB

Den skulle helst holde sig under ca. 400 kr.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 02-10-15 18:42

En sådan hvad?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 444 point
Dato : 02-10-15 18:44
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-10-15 18:45

Læs overskriften

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 18:46

Et lille udvalg op til 500,-
http://goo.gl/4lEYAA

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-15 19:35
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 20:08

velbekomme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 20:13

ps
Det er vist ingen hemmelighed du bruger xp, det gør jeg os en del,
og det har irriteret mig grusomt at den nogle gange er 3 min om at lukke,
tror endelig jeg har fundet en løsning, måske du os kender problemet...

Hent dette
User Profile Hive Cleanup Service
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=6676

7-9-13 og alt det der man skal huske, den lukker nu på 15-20 sek.!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-15 21:12

Hva' fabler du om Klaudi ?

23 sekunder om at lukke ..OG slukke PC ..med XP Pro

Tænde? Ca. 1 min. fra koldstart.

Ingen super-duper-hokus-pokus-disk involveret: 1 stk. 19.14 GB. Maxtor 6L020J1

..til Windows/m.sidefil + antivirus/firewall mv. + småprogrammer og dertilhørende cache's

6 GB. fri på drevet

DATA på 1 40 GB. intern og 2 externe diske på i alt 500 GB.

PC ??? = DELL Optiplex GX 260 http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-18359818320920_2262_92579

Intel Pentium IV 2.4 Ghz. m. 2 GB. RAM

OLDSAGER med andre ord. Men det spiller bare !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 21:40

Nåe ja, det var jo os kun hvis den var li'så langsom som min til at lukke!

Min xp er 3-4 min om at starte har 2 x 500 GB diske i den, og nu sluk på 15-20 sek.

PC = hjemme strikket
2 GB ram
CPU P4 2,8GHz
MB Asus P4P800SE

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-15 15:20

Jo jo... de lavede skam 'kram' ..dengang !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-15 15:24

Ps. Får den 'ding' afleveret med posten på adressen; tirsdag eller onsdag ...SUPER!
Jeg håber jeg bliver lige så glad for denne gadget, som den 'dims' jeg købte i sidste uge:

http://www.coolstuff.dk/Power-Stone-Bank
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-15 19:03

Der kommer liiiiige et Post Scriptum af de mere underholdende:

Ser du/I: Jeg var ikke hjemme og måtte afhente pakken dagen efter i Postbutikken.

Først kunne de ikke finde den. Men så kikkede de blandt STORE forsendelser.
Ganske rigtigt ..en 'kæmpestor' pakke: 30 X 30 X 60 cm. og 0,6 kg (MAXI-brev).
Der var bare det, at pakken virkede tom når man rystede den og at den kun vejede 0,46 kg.
'Damerne' i Postbutikken forsikrede mig at den var "go' nok".
De havde set det før.
Den var helt sikkert pakket i nogen plast-skumfiduser.
DERFOR !

Altså: Ad sti, ad sted på cykel hjem med mit 'tofæ'
På "bænken" møder jeg vennerne; Pibe-Lejf og Halv-Tom...
NU skal jeg prale med min nyerhvervelse
Åbner Pandoras æske ............. TOM!
Tror I lige de grinede af mig?
Ha ha ha... du har købt en tom papkasse for 400-
I hast tilbage til Posten.
Næeh... jeg skulle henvende mig til afsenderen.
Ad sted igen ... til El-Giganten ..godt sur
Her fik jeg fin betjening ...: Du skal ud på vort lager.
Humøret dalede endnu en grad ..
..til jeg fik at vide, at 'lageret' var vareudleveringen 100 meter nede ad gaden.
HER fremdrog ekspedienten, i en dobbeltbund ..jeg ikke havde bemærket ... HOKUS-POKUS:
...en gennemsigtig 'regnfrakke' til en Huewai mobiltelefon
Jeg stirrede vantro på det 4 mm. tykke "kondom" og sagde: Dét der har jeg dælme ikke bestilt !
Nåeh nej... det kunne han da godt se, men forholdsvis hurtigt, ca. 5 min. senere, stod jeg med den famøse robuste-trådløse-højttaler-gadget i hånden.
...og jeg er rigtig glad for den
</MOLOKYLE>