/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Skal man have visa til Tyrkiet?
Fra : bjarnefilm
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 06-05-15 23:48

Jeg er dansk statsborger, født i Danmark og med dansk pas. Skal jeg have visa for at rejse til Tyrkiet? Min kone er dansk statsborger, født i Tyskland (flyttede til Danmark som 3 årig) og med dansk pas. Skal hun have visa for at rejse til Tyrkiet?
Hilsen Bjarne

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 06-05-15 23:53

NEJ, det skal man ikke!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-15 08:00

Selvfølgelig kan du bruge dit visa-kort i Tyrkiet i stedet for kontanter og man behøver ikke visum.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-05-15 11:13

Du behøver ikke visa, du kan sagtens bruge kontanter i Tyrkiet.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnefilm

Dato : 07-05-15 11:29

Tak for svaret marken84. Næste gang jeg skal spørge om noget med visum, skriver jeg visum, for at lukke munden på vittige hoveder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-05-15 12:01

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-15 13:05

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-05-15 13:07

Citat
Tak for svaret marken84. Næste gang jeg skal spørge om noget med visum, skriver jeg visum, for at lukke munden på vittige hoveder

Velbekomme - der er jo altid en del sjove personer som gerne vil flashe deres vid

Vældig heldigt jeg forstod dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-15 13:31

Ja, men det er jo altid lidt nemmere hvis spørgeren præciserer, hvad spørgmålet egentlig drejer sig om ..Visa eller VISUM ? ..og lidt skæg skal her også være plads til
Undskyld bjarnefilm, men jeg kunne altså ikke modstå fristelsen. Den lå lige til højrebenet
</MOLOKYLE>