/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android Lollipop 5 Reklamer
Fra : Gambrinus
Vist : 771 gange
420 point
Dato : 07-04-15 22:20

Sony Xperia Z3

Jeg har installeret Android Lollipop Version 5.0.2

Nu dukker der reklamer op for spil og andet i tide og utide.
Hvordan slår jeg dem fra ?

Jes

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-15 22:41

Du sender den over til mig.
Så sender jeg en uden reklamer med Android 4.4.2 (xperia E1) over til dig.

Har du hentet manualen til dyret.
http://www-support-downloads.sonymobile.com/d5803/userguide_DA_D5803-D5833_2_Android5.0.pdf

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-15 22:49

Jeg installerede en app og pludselig kom der en reklame i bunden.

Jeg har geninstalleret min adskillige gange. fordi jeg prøver at undgå googles snagen.
Senenest brugte jeg en helt ny gmail som nu ikke bruges til andet en den nødvendige kontakt.
Jeg har en anden mobil (Doro) til almindelig snak og sms.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-04-15 22:59

Hvis det er gratis app, må man vel tit finde sig i at der følger reklamer med, Ikke?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-15 23:40

Kan du ikke installere en anden version, går ud fra den er rootet.

Og med hvad rootede du den - selv brugte jeg en fra denne side, og den virker perfekt:
http://www.kingoapp.com/android-root/devices.htm

Gratis Apps er næsten altid med reklamer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-15 23:45

Citat
Nu dukker der reklamer op for spil og andet i tide og utide.
Hvordan slår jeg dem fra ?

Det kan være det er kommet sammen med dét du rootede med, hvis man ser på tuben, er der ikke nogen snak om reklamer i Lollipop

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-15 23:50

Ellers prøv at skan for spyware, jeg bruger avg men der er masser andre.
Se også i indstillinger/administrer aps - klik på dem du vil lukke/ afinstallerer.

Prøv også om denne kan være til hjælp:
https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.supersu

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-04-15 22:26

Undskyld
Jeg har ikke fået svaret.
Jeg har været væk.
Vender tilbage.
Jes