/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
iPad air 2
Fra : ingelein
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 13-03-15 09:00

Hej jeg er bare så træt af at jeg i indstillinger/email konto/avanceret sætter den til at slette mails HVER dag. den sætter det,jeg kan se at det er det jeg har valgt, men næste gang jeg ser efter, fordi der ikke er slettet noget dagene efter, er den sat til HVER UGE i stedet for. hvad gør jeg? Netop denne funktion har ingen BEKRÆFT KNAP ELLER OK .
Ingelein

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-15 16:32
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-03-15 16:43

Tak svarn
men Ipad'en har denne manual indbygget under e-books. Så intet nyt - desværre. Jeg gør jo det man skal gøre, sletter enkeltvis, sletter fra papirkurven - men mails forsvinder ikke som jeg har bedt om - altså dagen efter. Jeg kan indstille til " slettes efter 1 dag". Ser også ud til at virke - men næste gang jeg vælger indstillingen, er den smuttet tilbage til "slettes efter 1 uge". Nu må jeg se om det så sker.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 26-04-15 00:31

Hej
På nettet kan man læse at der er mange IPad brugere, som har det samme problem. Jeg har løst mit problem ved at vælge "rediger" marker som læst. Rediger 1 gang til og vælg slet. Hvis man som jeg for det meste læser mails på en anden enhed , ved iPad ikke om de mails den henter er nye eller læste. Og jeg læser jo ikke de samme mails igen, når jeg åbner iPad . Derfor er det vigtigt at markere allerede læste mails som læste. Til sidst skiftes til visning af papirkurven, hvor man sletter mails i papirkurven. Hvis man gør det konsekvent, dukker der ikke pludselig et tal på rigtig mange mails op ved mail ikonet i opstarten.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 26-04-15 10:03

Tak for svaret swarn.