/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
nyt mb
Fra : frederikshavn
Vist : 443 gange
200 point
Dato : 18-02-15 21:32

hey står akkut og mangler et nyt mb socket am2 som kan bruge ddr2ram nogen der ved hvor jeg kan købe et mærke er ligemeget

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 210 point
Dato : 18-02-15 22:27

Den blå avis, gul og gratis eller lignende.
Det kan være jeg har et et liggende der ikke er røget på genbrugen endnu, jeg tager et kig når jeg kommer hjem i morgen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-02-15 22:35

Har et du gerne må få = dog er jeg lidt i tvivl om ´socket´ og ram-størrelsen, ellers kan du få en rimelig hurtig CPU med, som sam sad på kortet for 50.- + post, jeg brugte det i en pc der var tilstuttet mit tv og der virkede det fint.
Kan ikke ´lige´ se hvilket fabrikat det er men der står = D33007 P4M-8,65 på det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-02-15 01:41

CPU er en intel socket 3358 - 2,80/ med bundkortet den stammer fra - kan vist bruges sammen med andre bundkort fra samme tid.
Men ved ikke med RAM, da jeg kun brugte 520 DDR2 ram ? og det må vist være MB, ikke GB.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 13-03-15 18:38

Tak for svaret EXTERMINATOR.