/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Computerkøb
Fra : Fattig
Vist : 452 gange
200 point
Dato : 10-02-15 11:58

Hvor finder jeg en stationær PC til en god pris der har følgende:
- Quard core processer
- SSD harddisk
- Win 8.1 styresystem

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-02-15 12:15

Ebay.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-02-15 13:01

Jeg kan godt anbefale Medion. Fås enten hos Aldi eller Medion.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-02-15 13:03
Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 10-02-15 15:35

Medion har været en trofast pc. hos mig, både stationær og bærbar.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 10-02-15 20:25

Jeg kan varmt anbefale dig at tage et kig her: https://www.mm-vision.dk/computer/vision-computere
De er virkelig gode til at hjælpe med at finde det rigtige grej der passer til det du skal bruge det til, det er IKKE lige som at gå i elgiganten hvor de ikke rådgiver dig ud fra dine behov men derimod rådgiver ud fra hvad de tjener mest på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-15 08:41

Det nemmeste er; hvis du selv søger på produktet og fastsætter prisen her:

http://www.edbpriser.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 12-02-15 11:50
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-15 17:26

Dette er IKKE en reklame !

Jeg har med god betjening og service købt ind hér:

https://www.fcomputer.dk/computer/konfigurerbar-pc/

Du kan 'aftale' specifikationerne med de flinke ekspedienter ..og få en go' pris i hus

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 13-02-15 20:01

Tak for svaret EXTERMINATOR.