/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvem vil ha' en sort uoriginal HP 45
Fra : ingelein
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 07-02-15 15:04

Hej - Jeg har ved en fejl fået leveret en patron 45 til HPDeskjet 940c i stedet for en nr. 15. Firmaet erstatter og vil ikke have 45'eren retur. Bortsendes mod frankeret svarkuvert.
Skriv en privat mail.
Ingelein

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-02-15 17:41

Nej, vi har canon, billigere i printer patroner en HP,

men jeg tror dit design look tiltaler min kone, og især min svigerinde, ikke tysk men norsk?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-02-15 19:39

Hej svendgiversen
Det tror jeg næppe, for hos Kompatibel kan man få 2 sorte og 1 farvepatron for omkring 250 kr inklusive forsendelse. Kan det gøres billigere?
Ja, ja, jeg skifter nu ikke printer ud lige nu alligevel.
Det er forresten utroligt, at de gamle printere med ca. 10 år på bagen kan skrive endnu - uden bøvl. Har lige printet 500 sider Sudoku ud til gemalen. - (fordi jeg havde kasseret en manual med 500 sider - og kunne bruge bagsiderne til Sudoku'erne). Jeg har en herlig Cd med 20.000 Sudokuer!
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-02-15 12:34

Hvis det har interesse, passer patronen til HP Deskjet 700c, 720c 815c etc. Patronen erstatter originalpatronen med nummeret 51645A.
Med venlig hilsen
Ingelein

Accepteret svar
Fra : jorg79

Modtaget 50 point
Dato : 10-02-15 14:01

Jo jeg ku sagtens være interesseret.
Jeg bruger en 'ældre' Deskjet 895Cxi, som netop bruger 45A sort.
Måske du ku sende mig en privat besked her, med din adr. og hvis du ved hvor meget porto, der skal på en svarkuvert, jeg så kan sende dig.
M.v.h. Jørgen Alex.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 15:30

Ok Jorg - det finder vi ud af
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 15:30

Tak for svaret jorg79.