/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
pakketønder, plast
Fra : Jenslind
Vist : 587 gange
40 point
Dato : 16-06-03 12:28

jeg skal bruge nogle pakketønder i plast. Hvor finder/køber jeg dem (vandtætte).

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-06-03 16:53

Hejsa.. Du kan ringe til et gaveri ved ikke hvor mange der er i landet men vi hat 2 i svendborg de bruger de blå plast tønder i massevis og jeg er sikker på at hvis du ringer og snakker med dem kan du få dem meget billigt.

mvh
Michael (Alias copycatDK)

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 00:12

her kommer svarret, jeg bor 100 meter fra et sted hvor de er billige, jeg har selv lige købt to her i sommers da jeg skulle på kanotur, han har dem i tre størelser, jeg købte den mellemste, den kostede 125,-kr. og var på 60 liter

mvh. Poul-Arne

kontakt mig igen hvis det er noget du kan bruge

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 00:13

de pakketønder jeg skriver om er MEGET vandtætte

dette havde jeg glemt at skrive i den første besked

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 00:15

og så er de nye og lugter hverken af de ene eller andet

ny ny ny kommentar