/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken computer bedst
Fra : semmer
Vist : 427 gange
500 point
Dato : 03-09-14 21:52

Vi mangler faktisk endnu en computer
bemærkede et godt tilbud hos Aldi - http://www.aldi.dk/aldi_multimedia_pc_48_5_4257_15895.html

men naturligvis var de alle hurtigt udsolgt i hele Vestjylland
og til aften var de udsolgt i hele landet

Har fundet denne Lenovo hos vupti - http://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/computere/stationaere-computere/lenovo-essential-desktop-h515s-q-1

Vi har i forvejen Packard Bell + 2 medion, og er glade for dem
men der går normalt et halvt år mellem Aldis computertilbud
og det kan vi ikke vente på

Lenovoen har mere ram
men mangler den noget vigtigt?

Mvh - SEM

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard

JapanskeDanmark
www.japanskemoebler.dk
www.japansktoilet.dk
www.japanskte.dk
www.sushikursus.dk
www.japanskedanmark.dk

kontore - snabela - japanskedanmark.dk
Tlf 3529 4200

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-09-14 22:10

Citat
Lenovoen har mere ram
men mangler den noget vigtigt?

Det kommer jo da an på hvad Du skal bruge den til?

Til almindelig daglig brug ser den jo ud til at kunne klare alle udfordringer uden problemer...

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 04-09-14 00:27

Skal bruges til almindeligt kontorarbejde
af og til er meget åbent samtidigt
men aldrig et eneste spil vil den komme i nærheden af

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-09-14 07:43

Da den ikke skal bruges til spil, vil den opfylde dine behov.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 04-09-14 21:30

Som modelnavnet Essentialr antyder, er den til det mest almindelige brug.
Jeg tror også den er god til dit behov,
Men pakkeløsning en er ikke noget værd..........det skal også være en Lenovo.

Godkendelse af svar
Fra : semmer

Dato : 04-09-14 22:29

Tak for svaret Eyvind. Et svar der giver oplysning. Vi bestiller en Lenovo

Mvh - SEM