/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bærbar pc støjer
Fra : Fattig
Vist : 284 gange
200 point
Dato : 11-04-14 10:31

Spørgsmål 1.
Min bærbare Toshiba der er 2 år gammel støjer i perioder som en støvsuger.
Jeg forestiller mig at det er blæseren der er beskidt og skal renses.
Tænkte at det var nemt at komme ind til blæseren ved at skrue alle skruer ud på undersiden,
og så tage skjoldet af, men det var/er ikke nok.
Er der et trick eller yderligere der skal gøres?

Spørgsmål 2.
Kan det være andet der er årsagen til støjen?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 11-04-14 10:47
Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 11-04-14 18:24

Tak for svaret mig-selv.
Fine link.
Det er ikke så enkelt som jeg lige troede, må nok ha´prof. hjælp.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 20:03

Man kan klare alt ? næsten, hvis man er lidt fingernem, men jeg har kun en ´stor´ pc, og den er rimelig nem at blæse støv og andet ud af.
Jeg har til gengæld set mange af de klips fra tuben, og må indrømme at jeg godt kunne få lidt sved på panden, hvis jeg havde en bærbar og skulle igang med samme.