/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
GPS
Fra : mig-selv
Vist : 324 gange
50 point
Dato : 29-03-14 15:54

Hvor lang tid kan en almindelig bil GPS være i brug på det indbyggede batteri

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-14 17:04

Jeg har da gået tur med sådan en i en times tid. (Medion)

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 29-03-14 18:17

Det kommer jo an på om den er hel ny eller den er brugt, du må lige være lidt mere specifik

Falcham

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 19:01

Det er et nyt batteri.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-03-14 19:19

Hvilken GPS?

Er det en der er beregnet til at sidde i en bil, med et back-up batteri, eller er det en model der er beregnet til at gå rundt med i skoven?

Der er for mange ubekendte i dit spørgsmål, til at det kan besvares

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 19:24

Citat
almindelig bil GPS

Om den er brugt eller ny, kan vel være underordnet.
Der må da være en vis tid den kan køre på batteriet alene, og det er ikke noget der skal være nøjagtigt - men om det er dage, et par timer eller 2 minutter

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 19:30
Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 19:31

Tak for svaret Eyvind.