/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Toldregler til England
Fra : Fynboerne
Vist : 942 gange
100 point
Dato : 26-03-14 13:33

Vi er et par der ikke er van til at rejse, men til sommer skal vi på busrejse rundt i England. Vi skal flyve derover. Hvad er reglerne for, hvad vi må medtage af vin og spiritus og kan det betale sig, at tage det med? Jeg ved ikke, hvad priserne er i England i forhold til det vi kan købe her i Danmark. Må vi have madvarer med, da vi ikke er på fuld pension med rejseselskabet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-03-14 15:13

Hvis I ryger så tag med efter behov, dog højst tilladt en stang hver, en pakke koster over 60 kr.

Masser af pubber har lettere mad og eget køkken som er billigere end restauranter.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-03-14 15:18
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-03-14 18:15

Det er inden for EU og så er der ingen restriktioner såfremt det er til eget forbrug.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 27-03-14 12:09

Til rotw. Det er kun til eget brug, vi havde tænkt at medbringe vin og spiritus, men kan det betale sig? Ved slet ikke, hvordan priserne er i England.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-03-14 12:53

Citat
Ved slet ikke, hvordan priserne er i England.

Hvis du skal noget bør du jo købe en flaske eller to på flyveren - det må da være det allerbilligste...

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-14 15:30
Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 28-03-14 07:08

Tak for svaret rotw.
Det er da en hjemmeside, hvor jeg kan finde priser.
Også en tak til "netop" for det gode råd.