/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Magnet madrasser fub eller
Fra : svendgiversen
Vist : 1478 gange
145 point
Dato : 20-03-14 09:18

Min kone sover dårlig og har nu set en annonce ved Carsten Vagn-Hansen,
hvor der næsten ingen grænser er for hvad hans magnet madresser kan hjælpe imod...

Selv tror jeg ikke på det, men hvis det hjælper vil jeg da gerne købe en til hende,
de sælger selvfølgelig to på tilbud, men jeg skal ingen have,
vi har tempur madrasser der tilpasser sig kroppen, og jeg tror magnet madrassen vil ødelægge det?

Er der nogen der har positive erfaringer med magnet madresser??

Er der nogen der er blevet fubbet med falske løfter???

Overtro kan jo flytte bjerge, min kone sover med uldsokker og sæbe i sengen, hvad bliver det næste...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 155 point
Dato : 20-03-14 09:54
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-03-14 09:55
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-03-14 11:33

Så er der igen nyt i føljetonen "svendgiversen, samleversken og dagligdagen i Egernsund"

Om det er fup eller fakta, det kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har erfaringen (jeg tænker på madrassen).

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 20-03-14 11:35

Hvis du har et jernheldbred vil jeg på det kraftigste advare mod magnetmadrasser - du kommer aldrig ud af sengen igen
Personligt tror jeg kun på placebo effekten, hvis man tror et eller andet af den slags mirakelmidler virker på et eller andet, så virker det!
Eller som du selv udtrykker det: Tro kan flytte bjerge.
Mvh
Janus

Kommentar
Fra : prio

Dato : 20-03-14 12:47

Citat
Så er der igen nyt i føljetonen "svendgiversen, samleversken og dagligdagen i Egernsund"

- og det er da egentlig rigtig hyggeligt!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-03-14 12:55

Spørgsmålet går primært på om nogen har egne erfaringer med magnet madrasser?

"Kandu vejen til en hurtig løsning"

Jeg er nu 71 år og har været op på 11000 almindelige kandu points og har stadig 6000 tilbage,
så føljetonen slutter nok ikke lige her og nu, jeg kan måske stille endnu 30-40 spørgsmål om året.

Venligst kun svar hvis du kan bidrage positivt til afklaring af spørgsmålet...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-03-14 14:14
Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-03-14 14:35

Der er ingen der kan fortælle dig om den vil virke på din kone. Der er ingen videnskablig belæg for at påstå at den virker, men der er mennesker der er blevet hjulpet af dem. Så hvis den kone tror på at det virker, så er der en chance for at det virker og så er hun nødt til at prøve.

Det er også muligt at det vil hjælpe at flytte sengen, eller at lægge en kobber ledning rundt om sengen og jorde den, f.eks. ved en radiator, eller at tage en snaps inden hun går i seng, eller at skifte sengetøjet ud med uld. Det er ren gætteri hvad der virker for den enkelte.

Personligt tror jeg ikke på noget af det. At tro at det virker, er en forudsætning for at det vil virke.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-03-14 18:31

Der er ingen beviser på det (troen kan flytte bjerge siger man)

Hvis du virkelig gerne vil gøre noget godt så skift Seng, og det skal være formskum eller andet er op til jer.

Jeg kan dog anbefale sleepDNA men den koster, men kæresten som havde en diskus, mm i ryggen var ikke i tvivl da vi var ude og prøve forskellige senge

Kan prøves her Eks http://www.better-sleep.dk/om-better-sleep/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-03-14 19:45

http://www.sneholm.dk/tilstandsrapport/om_at_sove_godt.htm

Det kan jo også være at din samleverske ikke kan sove for din snorken.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-03-14 22:22

Citat
Overtro kan jo flytte bjerge, min kone sover med uldsokker og sæbe i sengen, hvad bliver det næste...
Riv de sokker af hende og giv hende en ordentlig herretur. Efter en tur i den syvende himmel plejer søvnen at indfinde sig, og kronen på værket om du vil, hun vågner frisk op næste morgen med et smil på læben med ordene: "Nøøøj skat, hvor har jeg sovet godt i nat"
Faren er selvfølgelig, at hun også vil ha' en morgentur, men det skulle vel heller ikke være et problem....?

Derfor kære Giversen, glem alt om magneter, madrasser, uldsokker og nathue, en god gang fræk sex fremmer søvnen.

God tur fremover når I farer op i syvende himmel.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-03-14 14:40

Citat
Så er der igen nyt i føljetonen "svendgiversen, samleversken og dagligdagen i Egernsund"

Bemærkningen her,svarer vel nøje til ans`s begavelse.
svendgiversen er i mine øjne,een af de mest modige og åbne Kanduer. Skjuler sig ikke under mere eller mindre fordægtige profiler. Hatten af for dette mod....tør se verden i øjnene,med navn og adresse.
Selv tør jeg kun vedgå,at jeg er Thybo.

Og så synes jeg også det er en god ting,at der gøres brug af Kandu. Ind imellem virker den meget tam. Såe...Svend,jeg håber du vil bombardere Kandu med spørgsmål.
Os gamle Pionerer,lader os ikke sådan slå`ud. Vi er lavet af Baileybro stål.

M.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-03-14 11:53

Tak for svaret mig-selv.