/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Erfaring med magnetmadras
Fra : axelbjarne
Vist : 10551 gange
100 point
Dato : 22-09-08 15:26

Nogen der har erfaring med at sove på en magnetisk topmadras?

http://www.velloshop.dk/product.asp?product=102

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-09-08 15:37

Man skal ikke have rustning på ...Hvis man sover uroligt må man kunne genererer energi som de nye blinklamper til cykler .......Nej jeg har hørt om dem men ingen erfaringer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-08 15:51

Tror man på Østens "magi" er det bare at købe.....

Der findes ingen lægevidenskabelig gevinst.....

At de overholder kravene til medicinsk udstyr har INTET med virkningen at gøre - kun kvaliteten....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-09-08 15:54

Før havde jeg det rigtig skidt...
Men så prøvede jeg magnet tæppet fra VelloShop.dk også fik jeg det meget bedre.

Ej jeg driller bare.
Men hvis der er en masse magnet felter og vi har jern i blodet og blodet bevæger sig hele tiden så må det vel påvirke et eller andet.
Du ka da prøve, det jo billigt kun 2000 for nogle magnetes syet ind i et tæppe.
Eller kan du altid bruge dem som køleskabs magnet eller det kan man måske ikke fordi det er jo "speciele" magneter med 9 koncentriske, cirkulære baner og 5 polskift per magnet.

PS: Der står det er en demo så det ka være magneterne er slidte ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-08 16:05

Og bruger nogen Pacemaker - SÅ HOLD FINGRENE FRA DEN SLAGS MADRASSER - DE ER LIVSFARLIGE....

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-08 16:49

Det er nok ikke det rigtige forum at spørge om Vello-madrasser. Ingen af dem, der har svaret indtil nu, kender det overhovedet. Så derfor bliver svarenes kvalitet måske ikke den bedste, omend ganske morsomme måske.
Prøv hellere at skrive i et senior-forum eller et forum for alternative behandlere. Der findes nogle hjemmesider, der har sådanne fora. Et af dem hedder: www.selvet.dk Et andet hedder: www.alternativ.dk
Ville Elna Hjorting reklamere for det uge efter uge, hvis det var fup? Det er jeg ikke så sikker på, hun ville. Hun og hendes mand har jo en høj grad af troværdighed hos det ældre publikum.
Men der må jo sælges hundredevis af disse produkter, så når du har fundet en, der kan svare, vil du måske også have ulejlighed med at fortælle brugerne her på kandu.dk hvad du har fundet ud af.
Venlig hilsen
Oldboston

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-08 17:05

Citat
Ville Elna Hjorting reklamere for det uge efter uge, hvis det var fup

JA - bare pengene er gode nok...

Hørte engang en MEGET berømt skuespiller udtale sig om hvad han SELV mente om de produkter han reklamerede for....

Har ingen mening - jeg har ALDRIG prøvet det - var svaret

Tro flytter bjerge - det er det vigtigeste...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-09-08 18:23

Magnetmadras....

Ikke smart hvis man har jern og skal hygge sig med damen, så hænger den nedad.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-08 18:30

Der er vist lige så meget for, som imod... hvis man kigger lidt på:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=erfaringer+med+magnet+madrasser&meta=
gælder også dyr... og her flytter troen vel ikke bjerge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-08 18:34

Citat
Hilda Heick reklamerer for fup-madrasser

http://avisen.dk/hilda-heick-reklamerer-for-fup-madrasser_65321.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-09-08 19:33

Og en eks linie 3'er sælger vist noget andet fup så bare fordi man er kendt er der ingen garantier

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-09-08 21:37

Tak for svaret Oldboston.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-09-08 21:46

Ja godkend den der siger det du gerne vil høre

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 26-09-08 14:23

Til AxelBjarne: Tak for points. Til Sunowitch: Prøv lige at læse mit svar engang til. Jeg taler ikke spørgeren efter munden, men kommer med et konkret forslag til, hvordan han kan finde et svar på sit spørgsmål. Det er jo det, der er ideen med dette forum, skulle jeg mene. Selv om nogle af de andre svar er morsomme, så fører de jo ikke ligefrem til en øget viden om emnet. Til AxelBjarne igen: Hvis eller når du finder en person, der har erfaringer med denne type madras, synes jeg du skulle skrive et par ord om det på kandu.dk, eventuelt under tips, hvis du er superbruger.
Venlig hilsen
Oldboston

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 30-11-08 08:26

Jeg har sovet på en magnetmadras i ca. 5 år, og har det godt med det.
Men man vender jeg jo til, så jeg tænker ikke over det.
Engang fik jeg et par magnet-indlægssåler, der mærkede jeg i starten en klar "lettelse" i fødder og ben - men igen man vender sig til....
Mere konkret kan jeg ikke bidrage med.
Mvh. svenliss

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-03-09 11:14

Jeg har i mange mange år sovet på magnet madras. Derforuden har jeg ulddyne også med magneter. Jeg købte det på grund af migræne og frygtelige spændinger og smerter i nakken. Det har ingen effekt haft på disse ting, óverhovedet. Men det havde indvirkning på blodomløbet til fødderne. Har du kolde fødder og ondt i benene er jeg sikker på det hjælper. Du slipper for at fryse, temperaturen er altid tilpas både sommer og vinter. Jeg kan ikke undvære min ulddyne. Vi er 2 her i familien som elsker vores uldkøb, ikke på grund af effekten af magneterne men på grund af at det er varmt på en behagelig måde, kroppen regulerer sig selv og du skal ikke pakkes ind i nattøj og tykke uldsokker. Vi bor i et gammelt koldt hus og det er dejligt ikke at fryse om natten.