/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Fisse lugter af stærk ost
Fra : Flemsen
Vist : 1105 gange
40 point
Dato : 04-02-14 01:52

Jeg blev beskyldt for at haveværet utro forleden.
Har du slikket en pige spurgte min kæreste om. Øhh. nej jeg har spist en stærk ost.
Er det kun mig eller lugter stærk ost ikke bare af fisse?

Kommentar
Fra : Flemsen

Dato : 04-02-14 01:53

Altså ikke alle fisser hele tiden. Bare når de nu lugter (dufter) af fisse.

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 40 point
Dato : 04-02-14 03:28

Det kommer an på hvad ejerkonen vasker den med. lugten bliver anderledes, hvis den vaskes uden sæbe, eventuelt med en svag organisk syre som Lactacyd.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 04-02-14 04:32

Du må tage kæresten med i en osteforretning, er det gammel camembert, münster (det siges det er forbudt at tage den med i franske offentlige transportmidler, den kan hørme en hel bus til, hvis det er varmt), gl. Ole, potkäse eller hvad der er synderen?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 04-02-14 04:45

Jeg ville lige kikke op til lægen så han/hun lige kan se hvad der sker og husk lige at (som en af de andre også nævner) du ikke skal bruge sæbe.
alan57

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-14 06:28

Citat
gl. Ole, potkäse eller hvad der er synderen?

Potkäse bestemmer man jo stort selv hvordan skal smage, eller hvor stærk.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 04-02-14 06:40

Citat
Potkäse bestemmer man jo stort selv hvordan skal smage, eller hvor stærk.

Jeg har også altid lavet min egen Potkäse, så fik jeg madro, ungerne og konen forlod omgående lokalet, men nuomstunder kan den købes færdig i osteforretninger!

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 04-02-14 10:57

Er det ikke nakke ost du har guffet i dig?

Kommentar
Fra : Flemsen

Dato : 04-02-14 16:24

Nu mener jeg ikke at min kæreste lugter. Ikke anderledes end alle de andre kærester jeg har haft.
Jeg var skide fuld da jeg skrev det og flad af grin af min egen humor

Godkendelse af svar
Fra : Flemsen

Dato : 04-02-14 16:25

Tak for svaret pbp_et.