/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ny mus, men hvilken?
Fra : Troldepige
Vist : 405 gange
200 point
Dato : 10-01-14 07:49

Min gamle mus er slidt op, så jeg skal have købt en ny.

Det skal ikke være en dyr en, men jeg vil nødigt undvære genvejstasten på siden, så jeg hurtigt og nemt kan komme tilbage til foregående side.

Jeg har kig på et par forskellige, men kan ikke vurdere om der er nogen særlig forskel på dem, ud over farver o.l.

Den ene er denne: http://www.coolpriser.dk/shop/2-4ghz-traadloes-4430p.html

Den anden er denne: http://www.coolpriser.dk/shop/dazzle-2-4g-10015p.html

Knægten vil jo helst, at jeg køber den grønne, og hvis de er lige gode kan han jo lige så godt få lov at bestemme.

Har i noget negativt, at sige om disse mus, er den ene bedre end den anden?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-14 08:26

Den første er en notebook mus, og derfor mindre.

Mindst 2 genvejstaster er vel nærmest standard i dag.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-01-14 09:58

Citat
Den første er en notebook mus, og derfor mindre.

Mindst 2 genvejstaster er vel nærmest standard i dag.

Så er det ikke den jeg skal ha'.

Når jeg sidder og googler efter mus, så er der mange, der ikke har de 2 knapper på venstre side.

Hvis i har et forslag til en god mus, til en fornuftig pris, så kom endelig frem med det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-14 10:28

Citat
Når jeg sidder og googler efter mus, så er der mange, der ikke har de 2 knapper på venstre side.

Indrømmet, jeg har ikke kigget så meget da den mus med flere knapper og hale jeg købte for 8 år siden stadig er i brug.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-01-14 11:28

Citat
Indrømmet, jeg har ikke kigget så meget da den mus med flere knapper og hale jeg købte for 8 år siden stadig er i brug.

Jeg har lige været i den lokale Xpert, den eneste de havde med genvejstasterne var en dyr gamer-mus.

Så jeg googler videre......

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 10-01-14 12:01
Godkendelse af svar
Fra : Troldepige

Dato : 10-01-14 12:29

Tak for svaret Klaudi.

Mange tak for dit råd.

Jeg var lige ved, at gå død i min søgning.
Det er jo ikke "bare" at finde en mus, der "ser godt ud", den skal jo også helst være god i brug, fungere med styresystem o.l., og det skal jo også helst vare fra en pålidelig sælger.

Jeg har bestilt den til 287 kr.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-14 13:12

velbekomme

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 14-01-14 21:08

Jeg modtog musen igår, og den er helt fin.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-14 21:28

Super