/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tastatur programering
Fra : modersvilje
Vist : 421 gange
300 point
Dato : 26-11-13 13:27

Goddag!
Jeg er den lykkelige ejer af et Microsoft tastatur:" Natural Ergonomic 4000"!
Dette tastatur har en del genvejstaster jeg selv skal programmere!
Nu vil jeg gerne vide hvordan jeg gør, og det er her at jer eksperter på Kandu.dk kan hjælpe mig!
Jeg leder efter en form for manual der nøje beskriver hvordan jeg gør, og det gerne skåret ud i pap for "dummies" selv zoomknappen kan jeg ikke få til at fungere!
På forhånd tak,
MV2

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 310 point
Dato : 26-11-13 13:37
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-13 13:48

Hvis der fulgte software med, er det bare at klikke sig frem til det ønskede - gennem programmet.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 26-11-13 14:19

Se det hjalp(Bille1948) - jeg har sikkert hørt det engang men jeg vil gerne høre/ læse det en gang til:
Der er en knap der hedder insert og en knap der hedder FLock + ScrLk kan en af jer kort fortælle hvad de går ud på?
MV2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-11-13 14:26

Insert = Indsæt - kan bruges til at overskrive ord i f.eks. Word

Flock ved jeg ikke men det er noget med at låse

ScrLk er scroll lock lås scroll

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 26-11-13 14:40

Tak for svaret Bille1948.
Det hjalp - lockknapperne lader til ikke at virke just nu, jeg tænker at FLock låser F1 til F12 og det er dejligt med en Scrollock når der ikke er en scrolknap, men den tid den glæde!
Jeg fik de vigtigste brikker på plads så endnu engang tak for hjælpen!
MV2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-11-13 14:46

Tak for point