/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nyt Android spørgsmål om USB
Fra : Eyvind
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 16-11-13 11:30

Kan man sætte en USB memorystick til en tablet og kan den trække det.
Medfølgende micro / standard hanstik USB ledning kan ikke bruges direkte, spørgsmålet er så om der bare kan bruges et overgangsstik ( hun/hun)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 16-11-13 11:51
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-13 12:02

Ok det kabel køber jeg så....................kan den også trække en lille 2,5" harddisk (som lager) eller skal det være en med egen strømforsyning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-13 12:13

Citat
kan den også trække en lille 2,5" harddisk (som lager) eller skal det være en med egen strømforsyning.

Pas, det ved jeg ski' ikke

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-13 12:18

Tak for svaret Klaudi.
OK - den får så en med strøm.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-11-13 14:02

Det er da alt for dyrt, jeg handler med Deal Extreme og betaler via Paypal, så kommer varen efter en uges tid.
Her er et link til det omtalte kabel
http://dx.com/p/micro-5pin-to-usb-female-otg-data-cable-black-129671

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-13 14:13

velbekomme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-13 14:17

For sent Bjarnebr - den er bestilt.