/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kend din disk
Fra : mig-selv
Vist : 676 gange
10 point
Dato : 17-10-13 00:43

Rart lille program der giver alle oplysninger om din disk.
Ikke alle tænker på at en disk der har kørt mindre end 10.000 timer faktisk kan være næsten færdig
Kan sættes til at starte op med systemet så ,am kan se hvordan det står til.
http://crystalmark.info/software/CrystalDiskInfo/manual-en/images/Main.png
Download: anbefaler det første ´download´.
http://crystalmark.info/software/CrystalDiskInfo/index-e.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-13 07:45

S.M.A.R.T.

Fint lille program

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 07:52

Blev selv lidt overrasket over en knap 1 år gammel 2TB disk med fejl på = klar til udskiftning,
har ellers et andet program, men det kan ikke starte op af sig selv, og så glemmer man at se efter, og til sidst kan man ikke hente data tilbage.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-13 08:01
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-13 10:21

Vi skal nok være stille Klaudi - men katten var jo lige dig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-13 10:40

Kommentar
Fra : Violets

Dato : 17-10-13 12:48

Thumbs up,

Husk Endelig - at give point til førstesvarer, !
ellers bliver førstesvarer pissesur, og forfølger dig i månedsvis,
http://www.kandu.dk/Spg167499.aspx
http://www.kandu.dk/Spg167623.aspx

Kommentar
Fra : Violets

Dato : 17-10-13 12:53

- Hva' pokker - nu igen,
der er en der har stjålet min Avatar, - MOOooaaaaah,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-13 13:46

Klaudi - han lider af mindreværdskomplekser.....................taget for tidligt fra modermælken.

Tænk en gang....................bare fordi han ikke kunne reklamere for sin gode fidus med at narre penge fra pensionister.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 14:15

Noget vi andre er gået ´glip af´.
Citat
bare fordi han ikke kunne reklamere for sin gode fidus

Citat
Vi skal nok være stille Klaudi - men katten var jo lige dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-13 14:43

Fidusen var vist noget med at formidle håndværkere og tjene 25 % af det betalte beløb som jeg husker det.............................han har været ond i sulet lige siden.

Klaudi's fine nye avatar er i stedet for den sjove Garfield kat som vi genkendte.

Bortset fra det - så er min harddisk tilstand GOD og tak for det program "mig-selv" *****

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 14:56

Nå - på den måde...jamen så er alt jo som det plejer.

Kommentar
Fra : mandags

Dato : 17-10-13 17:36

Citat
Tænk en gang....................bare fordi han ikke kunne reklamere for sin gode fidus med at narre penge fra pensionister.

Citat
Fidusen var vist noget med at formidle håndværkere og tjene 25 % af det betalte beløb som jeg husker det.............................han har været ond i sulet lige siden.

Tænk engang..................... en gammel mand, der sidder på kandu.dk og rådgiver andre,
kan ikke engang finde ud af hvem der ejer denlilletjeneste.dk,.

så får du lige hjælp fra en nybegynder :
http://hinnerdu.se/sv-se/om-oss/

men det er du som sædvanlig bedøvende ligeglad med,
bare du kan bruse frem med dine idéer som det 'eneste rigtige'

- og Nej,- jeg er ikke ond i sulet - over dine meninger,
uanset hvor uenige vi kan være,

men når 'nogle' kaster med lort, og pisser mig 'op og ned ad ryggen'
så gengælder jeg naturligvis,

hvis 'vi' havde et samfund bestående af krystere, som ikke turde svare igen,
og sige deres mening,

ville styringen hurtigt blive overtaget
af Rockere, Bander, og andre Mafia-lignende, lavtstående individer.

profilen Klaudi,
har gentagne gange, udtrykkeligt bedt om ufred og ballade, siden D. 27 maj,-

min harddisk tilstand er (også) GOD og tak for det program "mig-selv" *****

jeg vil også lige 'slikke chefen lidt i røven', som flere andre gamle kandu'er har for vane,

Vorherre Bevares............

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 19:24

Citat
slikke chefen lidt i røven'

Hvis du mener mig - så er jeg rimelig ligeglad med smiger eller andet,
det jeg kan bruge af SVAR - FÅR POINT, ikke får at holde mig gode venner med den ene eller anden.. osv
NB: du er forresten også røget på blacklisten.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-13 20:52

Jammen så fik vi da også et ansigt på avatar - tyven.
http://hinnerdu.se/sv-se/om-oss/ .................................. www.denlilletjeneste.dk

Og det er ikke bare Klaudi og et par andre du generer, med din frembrusen. Det er jo også stakkels spørgere som det går ud over.
Det er måske "din lille tjeneste" du gør overfor 25% firmaet, så det bliver rigtig kendt.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-10-13 00:26

Citat
Og det er ikke bare Klaudi og et par andre du generer, med din frembrusen. Det er jo også stakkels spørgere som det går ud over.

Sjovt netop DU siger det til MIG,.....

det er netop Klaudi,.. godt bakket op af bentjuul ,.. alias Øb & Bøv,
der hver gang begynder spammeriet,.... men det kan du vel ikke se gamle fjols,

jo,.. det kan du godt, - men du lukker øjnene,.. for et lefle for dine 'idoler' / idioter,
eller på godt Dansk - slikker dem i røven,

det er vel den eneste måde du kan få en smule anderkendelse / opmærksomhed på,...

og forresten er DU jo heller ikke ligefrem den der holder sig tilbage,
når det gælder om at moppe og nedgøre andre,.. heller ikke i andres tråde. !

MIG,.. for MIT vedkommende,...
smider bare BRÆK, LORT, og andet SVINERI, tilbage hvor det kommer fra,..
præcis som jeg ville gøre i det fysiske liv.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-10-13 00:35

Citat
http://hinnerdu.se/sv-se/om-oss/ .................................. www.denlilletjeneste.dk

Ja,.. lille Eyvind,.. det er én og samme site / indehaver,

det er og bliver ikke min hjemmeside / webshop, uanset hvor meget du stamper i gulvet,.

jeg kan hverken tale eller forstå Svensk.

men hvis det var en god forretning,.. ville jeg måske overveje at efterligne idéen,
også kaldet kopi, tyveri,.. af visse uvidende fjolser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-13 09:33

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-13 11:37

Eyvind det er da pudsigt at hende EA_HS altid siger som nedenstående
Citat
det er netop Klaudi,.. godt bakket op af bentjuul ,.. alias Øb & Bøv,
der hver gang begynder spammeriet,.... men det kan du vel ikke se gamle fjols,
men virkeligheden er meget anderledes, bare se her - der begynder spammeriet http://kandu.dk/spg168983.aspx#1935235

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-13 11:42

Tja - måske har han det ikke så godt med sig selv. Og så er det altid godt at have nogen til at skælde ud.......................

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-13 11:50

Jeg glemte at sige tak mig-selv, for et glimrende program

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-10-13 13:29
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-13 10:04

Ih tak Klaudi - men hvilken skal jeg hente til min Portable apps.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-10-13 10:41

Dette skulle være zip filen, udpak og gem i portable!
http://crystalmark.info/redirect.php?product=CrystalDiskInfo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-13 11:36

tak -

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-13 11:46

Men da jeg skulle til at installere ville Portable Apps selv opdater Crystal disk til 6.0.0
Men ellers tak.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-13 13:20

Det fine nye program kan ikke li' mig
http://peecee.dk/upload/view/424010
Måske jeg snart skulle lære en fin ny disk at kende.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-10-13 13:28

Citat
Det fine nye program kan ikke li' mig

Surt show

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-13 13:32

Ikke helt surt show - nu kan jeg måske nå at hente en backop ud på en anden harddisk.
Det gøres nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Kommentar
Fra : lham