/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan sletter man?
Fra : robert134
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 15-09-13 18:10

Hej!
Har haft god brug af 'kandu', men så vil jeg gerne slette mit spørgsmål, men hvordan??
Hilsen
Robert

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-09-13 18:18

Det kan du ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 18:23

Psykopaten og tyveknægten EA_HS brækker sig endnu en gang

robert134, du kan lukke spørgsmål ved at Acceptere et af svarene eller Annullerer det!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 18:30
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-09-13 18:32

nu bliver der spurgt

Citat
Hvordan sletter man?

Det kan du ikke

det kan lukkes / accepteres,.. men det bliver det ikke slattet af.
http://www.kandu.dk/faq.aspx#26

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-09-13 18:33

Citat
Psykopaten og tyveknægten EA_HS brækker sig endnu en gang

Det er da ved at være lidt anstrengende at se på - hvad går det ud på Klaudi?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 18:41

Citat
Det er da ved at være lidt anstrengende at se på - hvad går det ud på Klaudi?

Som den flittige bruger du er burde du da vist nok kunne se det?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-13 18:53

Uanset den kamp, der på nuværende tidspunkt er mellem 2 "fangrupper" på kandu så har EA_HS ret i at man ikke kan slette et spørgsmål. Det var det, der blev spurgt om

Citat
Har haft god brug af 'kandu', men så vil jeg gerne slette mit spørgsmål, men hvordan??

robert134

Det må være dette spørgsmål, du tænker på

http://www.kandu.dk/Spg168638.aspx

Hvis du er tilfreds med et af svarene, så kan du acceptere det og dit spørgsmål bliver lukket, men ikke slettet.

Hvis du ikke har fået et svar, som du kan bruge, så annullerer du det, men det bliver ikke slettet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-09-13 18:54

Det fornuftigste du kan gøre er at acceptere et svar og give point!
Du er herved accepteret, som bruger af andre brugere.

Der er aldrig fornuft i at annullere et spørgsmål, da dine spørgsmål og svarene vil forblive på Kandu, uanset om svarene er brugelige eller ej

Så selv om du annullerer et spørgsmål, havner det blot på din oversigt over profil, og bliver der.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=285783

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-09-13 18:55

Citat
Som den flittige bruger du er burde du da vist nok kunne se det?!

Tilsyneladende ikke flittig eller ikke skarpsynet nok...

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 15-09-13 19:12

Citat
Tilsyneladende ikke flittig eller ikke skarpsynet nok...

det starter såmænd her,.. hvor 'barnet' ikke får sin vilje,..
eller mener at blive 'snydt' for point,
http://www.kandu.dk/Spg167499.aspx

siden er det så bare eskaleret, og 'Geniet' er blevet mere og mere Uudholdelig...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 19:24

Citat
siden er det så bare eskaleret, og 'Geniet' er blevet mere og mere Uudholdelig...

Ja det er jo så ligesom dig din psykopat og TYVEKNÆGT

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 19:25

ps, det gi'r garanteret go' trafik til kandu kassen!

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 15-09-13 19:45

Citat
det starter såmænd her,.. hvor 'barnet' ikke får sin vilje,..

og så fortsætter barnets - 'stampen-i-gulvet',....
her mens det stadig er forholdsvis uskyldig.
http://www.kandu.dk/Spg167623.aspx

men tydeligvis ikke noget der passer 'Geniet' at andre bliver tildelt Tak,.. og point,...

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 15-09-13 19:48

STADIG ingen forklaring,... hvad det er for tyveri,.. der omtales,. ?

kun et flabet barns beskyldninger,...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-13 09:33

Øhh, hvordan kan den være stjålet? det kræver lige som at man hacker kandu og fjerner andres avatar? og det er vel ikke sket - eller.
Bortset fra det, sikke en ballade om et billede.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 17-09-13 09:53

Hvem stjæler?