/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
bauknecht opvasker F3
Fra : leifch
Vist : 747 gange
20 point
Dato : 14-07-13 19:30

Jeg har skiftet varmelegeme og nulstillet den og den viser stadig fejl FS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-13 20:18

OK

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-07-13 23:26

OG

Kommentar
Fra : leifch

Dato : 15-07-13 08:49

den har stadig samme fejl jeg må forsætte med at vaske op i hånden

Kommentar
Fra : leifch

Dato : 15-07-13 09:39

jeg har skrevet FS men det skulle være F3
varmelegeme var brændt af , stikket var som kul klump men det er skiftet nu men den skriver stadig fejl F3 jeg har 0 stillet den ved at holde de 2 start knapper og den blinker og køre et program.
hvad kan der være galt

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 20 point
Dato : 15-07-13 15:46
Kommentar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Dato : 15-07-13 17:26

Hvis du klikker ind på www.hvidevaredele.dk og laver en forespørgsel i vores mail-formular, skal jeg gerne sende dig Baukneckts fejlkoder på Dansk - GRATIS !

Du skal blot huske at vende tilbage til denne side med svaret da andre brugere eller ikke har noget udbytte af løsningen.

Den korte udgave af fejlkoderne er følgende:

F3 / E3 = Fejl på afløbspumpe ( Maskinen kan ikke komme af med vandet )

Mvh. Ole Brink - www.hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-13 20:33

F3 / E3 = Fejl på afløbspumpe ( Maskinen kan ikke komme af med vandet )

Her står der

F3 = Fejl på opvarmningssystem

http://www.hvidevareprofessoren.dk/da-DK/Fejlkoder/Bauknecht.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-13 20:40

F3    Fejl på opvarmningssystem
Ingen temperatur stigning.
Kontroller varmelegeme - Udskift
Kontroller NTC føler (sidder monteret i varmelegeme) Udskift NTC

http://reservedele.nu/tips--tricks/fejlkoder/fejlkoder-bauknecht.aspx

Kommentar
Fra : leifch

Dato : 16-07-13 07:27

sidder NTC føler i varmelegeme

Godkendelse af svar
Fra : leifch

Dato : 28-08-13 17:58

jeg har skiftet varmelegemet og den standser og skriver F3 hvad kan så være galt