/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Opvaskemaskine
Fra : gossip
Vist : 5975 gange
100 point
Dato : 06-03-06 21:48

Jeg har en Bauknecht GSF 4872.
Problemet er, der kommer en fejlmeddelelse "F3" i displayet.
Det er ikke beskrevet i instruktionsbogen. Er der nogen der kender forklaringerne, eller har en liste med disse fejl?

Gossip

Kommentar
Fra : michael.s

Dato : 06-03-06 21:55

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at det betyder at der er en utæthed, hvis du afmontere fodsparket kan du se om der ikke skulle ligge noget vand inde i bundbakken, der er så en lille flamingo plade der påvirker en mikrokontakt, men sug det op med en klud og måske er du så kørene. held og lykke.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 06-03-06 22:00

Hej, hvis du har mod på lidt tysk kan du læse om et tilsvarende problem og løsning her:

http://forum.electronicwerkstatt.de/phpBB/topic39305_f40_bxtopic_timexDESC_by1_bz0_bs0.html

Ellers sig til så kan jeg måske hjælpe med lidt oversættelse

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-06 01:17

Hej Gossip

Hvis du klikker ind på www.hvidevaredele.dk og laver en forespørgsel i vores mail-formular, skal jeg gerne sende dig Baukneckts fejlkoder på Dansk - GRATIS !

Du skal blot huske at vende tilbage til denne side med svaret da andre brugere eller ikke har noget udbytte af løsningen.

Den korte udgave af fejlkoderne er følgende:

F3 / E3 = Fejl på afløbspumpe ( Maskinen kan ikke komme af med vandet )

Mvh. Ole Brink - www.hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : Pede1313

Dato : 07-03-06 09:08

Hejsa

F3 på den model er fejl i varmeelementet eller relæet

mvh
pede 1313

Godkendelse af svar
Fra : gossip

Dato : 09-03-06 18:31

Tak for svaret www.hvidevaredele.dk.

Afløbet var stoppet i vandlåsen, tak for hjælpen.

Gossip

Kommentar
Fra : stranden

Dato : 01-01-08 15:41

Vi får en fejlmeddelelse F9. Nogle der ved, hvad den betyder?

Mange hilsener og tak for hjælpen
stranden