/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Apple TV surround
Fra : acmeyer
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 26-06-13 21:15

Hvordan forbinder jeg mit Apple tv til surround system. Har et logitech surround. det optiske kabel er forbundet til Apple tv men der kommer inden lyd ????? Hjælp

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-13 21:35

Har du sat dit sorruond system til at modtage lyden på den optisk input?

Har du checket, at det er en optisk ind på surround anlægget du har tilsluttet den til??

Normalt "transporterer" optisk både billede og lyd, så måske skulle du vælge en anden "transportform" for lyden - alene.

Kommentar
Fra : acmeyer

Dato : 26-06-13 22:10

Alt står som det skal. Toslink er den eneste mulighed jeg har for at sende lyd til logitech surround fra appletv3. Prøver dog at købe et nyt toslink-kabel i morgen, det kan være der fejlen ligger. Så må vi se...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-13 22:24

Står der OPT IN på det "hul", du sætter den i i dit Logitech sorround system?

Står der OPT OUT på det tilsvarende på dit Apple TV?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-06-13 22:09

Citat
købe et nyt toslink-kabel

du kan hurtig se om det virker, det er et lysleder kabel så det skulle gerne lyse rødt i den ende du stikker ind i din logitech
se billedet her: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8b/Toslink-Klinkenstecker.jpg