/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE MOLOKYLE
Fra : katekismus
Vist : 843 gange
500 point
Dato : 19-04-13 17:26

Hej Molokyle
Et stort tillykke herfra

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-04-13 17:40

Tænk at jeg var ved at glemme denne mærkedag. Stort tillykke fra det nordjyske. Masser af Tuborg og Carlsberg (ref til din profil). Et godt råd: Hold dig til et af mærkerne. Det giver en helvedes hovedpine hvis man blander etiketterne.
/PG

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-13 17:51

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-04-13 17:58

Tillykke - med hilsen fra Provence

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-04-13 21:02

Hej Molokyl
Tillykke
Her har du noget godt musik du kan spille på dagen

http://www.youtube.com/watch?v=c6rQthKld-g

IPM

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-13 01:11

Bedre sent end aldrig, den vending kan vist bruges her når jeg ønsker STORT TILLYKKE med dagen

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 20-04-13 02:11

Ieeh... Tak ! ALLESAMMEN.
Jeg har nu haft en meget stille dag:

1 ks. King øl .. på Ama'r kaldet: De Kongelige De billige til 5 kr. pant incl. indkøbt for at 'fodre' fuglene på 'bænken' i "Rosenhaven" (T-Krydset : Kastrupvej/Italiensvej)

1. ks. blandet 'gods' til 'folket' på Schelenborg (..kaldet : Borgen). Det lokale 'vandhul' og 'honning-depot'

Nu hygger jeg med lidt I-surf, en go' cigar ("Don Thomas" corona.. fra Honduras), en kande kaffe ..og et par glas Contreau (Udtales: [kw?~.t?o] KOAN-TRO ..og ikke; som mange danskere fejlagtigt tror: KON-TRØ )

Måske går jeg i seng ...senere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-13 02:43

Nåeh ja... og så skal jeg vist liiiige lære selv at stave korrekt ..nu vi er ved det:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cointreau

</KLOGE ÅGE> ..aka : </PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-13 21:01

Det er æ' så'en mæ' det udenby'ske, hva. Molo....?

Se oz. lige her:

http://peecee.dk/uploads/042013/Molo_2013.jpg

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-04-13 19:06

Et forsinket tillykke

du kan da ikke klage på vejret.

hilsen en travl haveejer

smuller54

Godkendelse af svar
Fra : katekismus

Dato : 21-04-13 23:36

Tillykke Molokyle, - du er ugens fødselar på Kandu, og du har vundet 500 værdifulde point!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-13 08:09

Kommentar
Fra : caca11

Dato : 11-06-13 22:35

Tillykke ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-06-13 14:50

caca11 -> Ja; Øv... 53 år er da ik' no'et at fejre. Så er man nærmest 'overtallig'

Jf. </ http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351 >