/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
SAMSUNG GALAXY S WIFI 3.6
Fra : Dieter
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 11-04-13 18:08

Kan denne mp3 afspiller bruges sammen med en TRÅDLØS høretelefon ?
Og
Hvordan er det med adgang til internettet. Skal man tegne et abonnement ?

Jeg kan bare ikke selv finde ud af det, selv om jeg har prøvet internettet til at finde disse oplysninger

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-04-13 19:43

Det kommer helt an på hvad slags trådløs høretelefon du har.
Hvis det er bluetooth , skal den bare parres med telefonens bluetooth først.

Hvis det er en fm høretelefon du har skal dens sender først forbindes til telefonens lydudgang.

Hvis det du kalder høretelefon bare er en gammeldags simpel bluetooth telefondel , kan den ikke bruges på mp3 delen af telefonen.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 11-04-13 19:58

jeg har slet ikke nogen høretelefon endnu.
Hvilken type / fabrikat skal jeg mon vælge ?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-13 22:27

Citat
jeg har slet ikke nogen høretelefon endnu.
Hvilken type / fabrikat skal jeg mon vælge ?

det afhænger af hvor meget du vil ofre på sagen,..
fås fra ca. 200 kr .-- =>
http://www.pricerunner.dk/cl/94/Hovedtelefoner?attr_2000314=2003402

i de fleste tilfælde følges pris og kvalitet,

prøv evt. et gå ind i en fysisk butik for at teste nogle udvalgte modeller, så du har lidt på fornemmelsen hvordan de lyder.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 13-04-13 14:48

Tak for svaret EA_HS.