/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Reklamer.
Fra : Mosebaek
Vist : 897 gange
100 point
Dato : 23-03-13 17:29

Nogle finder måske,at den valgte kategori,virker lidt uldent.Men det er fordi,jeg gerne vil belæres.

Her i formiddags så jeg en tråd,omhandlende et ønske om at sælge nogle PC-blade.Der var en link til "Den Blå Avis".Vedkommende blev "kulet ned",øjeblikkeligt. For mig at se,et ganske uskyldigt tråd.Og jeg kan nu se,at tråden er fjernet,fra jordens overflade.Er det Kandu-teamet,der har grebet ind??? Hvis dette er tilfældet,synes jeg,man skulle gribe i egen barm. Kandu er efterhånden så fyldt af reklamer,at det ta`r en evighed at komme på siden.........reklamerne skal selvfølgeligt først indlæses.
For der er jo penge i skittet.
Nogen der hviskede dobbelt moral???

Spørgsmål:Hvornår er "reklamer" i orden....og hvornår er det en uorden.

Hvis jeg nævner Rocking Ghost,eller Opel.Er det så at reklamere.Begge er jo kommercielle selskaber.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-03-13 17:36

Ja, tilsyneladende er indlæget totalt fjernet..

Jeg startede med at ønske ham god fornøjelse med at sælge sine afdankede blade og så gik det ellers over stok og sten.

Reklamer er jo nok forbeholdt Kandu - det er jo deres side denne her, så de bestemmer jo suverænt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-13 17:42

Det er ikke slettet, han har annulleret det, det er her
http://www.kandu.dk/Spg166732.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-13 17:42

Det er ikke kandu, der har fjernet spørgsmålet. Brugeren har selv annulleret det.

http://www.kandu.dk/spg166732.aspx

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-13 17:59

Nå okay,så har jeg gjort Kandu for uret,denne gang....beklager.

Men brugeren er da flink og høfligt:
Citat
Jeg lukker indlægget nu, da det strider imod Kandu.dk's regler.

Men han har jo også opnået meningen med tråden.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-13 18:02

Jeg har os flere hundrede blade, tror os de skal sælges, Privat PC, Komputer, Ny Elektronik og Populær Elektronik, de må da være lidt værd!

Kommentar
Fra : prio

Dato : 23-03-13 18:16

Citat
Nogen der hviskede dobbelt moral???

Dobbeltmoral? - næh, det synes jeg ikke!

Folk kan reklamere alt det , de vil, her på Kandu, hvis de vil betale for det.

Det er en uskik, når nogle misbruger et "spørgsmål" eller et "tip" til at lave gratis reklame.

Hvis det var i orden, ville Kandu blive helt ødelagt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-03-13 18:19

Citat
Hvis det var i orden, ville Kandu blive helt ødelagt.

Det er såmænd allerede godt på vej...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-13 18:37

Der er vi så ikke helt enig,prio.Selvfølgeligt skal Kandu,ikke overplastres med reklamer.

Men så længe det ikke er firmaer.......men en privat person,der gerne vil sælge nogle harmløse gamle blade.... der er jo altid nogle private samlere,der er købere til de mest mærkværdige ting.

Selv havde jeg en (næsten) komplet samling af FDM`s "Motor",fra 1957 0g til 2011.De endte på "losseren".De kunne nok også have indbragt en skilling,hvis jeg havde truffet rette vedkommende.

Men jeg valgte den nemme løsning.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-13 18:44

Var det noget med Populær Elektronik 1976 - 1985 ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-13 18:47

ps. ang pigtråden, så kommer Klaus og servanterne os på Charlie, kl.20
(ved godt det ik er pigtråd) men de er nu meget goe

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-13 19:25

Tak for tippet,Klaudi.De er også go`e.Lidt mere i dansktop-stil.
Men jeg har læst om,at de kan bestilles til forskellige genre. Rock,Kontry og pop.Så stiller de i tilsvarende kostymer.

M.

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 100 point
Dato : 23-03-13 19:52

Hvis ikke I ved det, så koster det da at holde kandu kørende, og det er vel udgifter der skal dækkes

Så skulle vi brugere betale for at være her..var det noget.

de der brokker, og ikke synes om kandu, kan da bare forsvinde...det er jo altså helt og holdent frivilligt at være her..

salgsannoncer hører ikke til her, og det står i øvrigt i reglerne, så man ved det inden man tilmelder sig..

Jeg ville håbe alle brokrøve holder op med at brokke, eller fiser af

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-13 21:16

Tak for svaret Tordenkalven.Nu føler jeg mig ikke som en brokkerøv.Snarere føler jeg en let forundring.Og jeg vil da mene,at hvis Kandu lader sig financere,af de få tåbelige og intetsigende reklamer der vises,må den sgu være billigt i drift.
Men jeg takker da for dit åbenlyse og fyldestgørende svar. Fire **** værd.

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-13 21:49

Tordenkalven

Citat
salgsannoncer hører ikke til her, og det står i øvrigt i reglerne, så man ved det inden man tilmelder sig..

Hvor står det i reglerne?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-03-13 22:02

Kunne ikke lade være...

For nogle er glasset altid halvtomt,

For vi andre halvt fuldt

Den allersidste kommentar fra mig i denne tråd...tak for points