/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Tuborg og Carlsberg
Fra : ferik
Vist : 1206 gange
500 point
Dato : 24-11-12 10:08

Tuborg
læses forfra og bagfra og forfra
- Til Unge Borgere Og Raske Gutter
- Gamle Røvhuller Og Børn Uden Tænder
- Tag Under Bordet Og Rør (Potteplanten, Undskyld Jeg Mener Selvfølgelig ) Gavtyven.

Carlsberg
læses forfra
Carl Arne Rasmussen Ligger Stadig Bevidstløs Efter Rejsegildet.

? er der nogen der kender nogen gode vittigheder idag

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-11-12 10:24

Til unge borgere og raske gutter
Gamle røvhuller og børn uden tænder
Tag under bæltestedet og rør gavtyven
Gnid roligt og behersket under trusserne
Til underlivet bruges original Rex gummi
Gambrinus
(Fantastisk så poetiske vi bliver af et par flasker øl)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-11-12 10:31

Med penge alene du vandt min kvinde

Hendes mødom vil du dog aldrig finde

Den skænked’ hun mig en sommernat

Du får kun rammen, hvori den var sat

Gambrinus

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 24-11-12 12:21

Ja øl godt! Øl er øl!

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 24-11-12 13:42

Øl er godt og 2 øl er dobbelt så godt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 20:21

Tre ølmænd fra hver sit bryggeri sad i en bar.
En fra Carlsberg, en fra Tuborg og en fra Ceres.
Så kom bartenderen hen og spurgte ham fra Ceres: "Hva skal du ha'?" "En Ceres!" svarede han.

Bartenderen spurgte så ham fra Carsberg: "Hva skal du ha'?" "En Carlsberg!" svarede han.

Så spurgte bartenderen ham fra Tuborg hvad han skulle ha. "En Cola!" "EN COLA?!" spurgte bartenderen forbavset, og ham fra Tuborg svarede: "Jaah, når de andre ikk vil drikke øl, så vil jeg heller ikk!"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 20:22

Ved du hvorfor de kun drikker Røde Tuborg i Århus?

SVAR: Fordi de tror de grønne ikke er modne!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 20:27

Øl gør kvinder smukke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 20:31

En vagabond ligger og sover en brandert ud ved siden af en købmand.

Så kommer der en bøsse gående forbi, og synes at det ser sgu da meget godt ud, så han hiver bukserne ned på vagabonden og på sig selv, og så går han ellers i gang.

Da han er færdig, lægger han en 50'er på maven af vagabonden og går igen.

Vagabonden vågner op af sin brandert, ser 50'eren og styrter ind efter 20 tuborg. Han drikker dem, bliver fuld og falder i søvn igen.

Så kommer bøssen gående forbi igen, og det samme gentager sig. Han bliver færdig og lægger endnu en 50'er på maven af vagabonden.

Så vågner vagabonden igen og finder endnu en 50'er. Den tager han og så går han ligeså stille ind til købmanden og beder om 20 Carlsberg.

Købmanden ser forvirret ud, og siger så: - Jamen du købte da tuborg før, hvorfor så carlsberg nu?

- Jo, siger vagabonden, jeg får sgu så ondt i røven af alle de tuborg...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 20:32

Tuborg har lavet en ny øl med viagra, så nu er der 100% chance for at blive stiv...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-11-12 07:08

Klaudi

Kan du ikke lige fortælle mig hvor den købmand ligger?

Jeg vil sgu gerne have 20 øl for en halvtredser

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-12 19:23

Fader Carlsberg, du som er i flasken.
Hellige vorde din smag, komme dit krus -og ske din vilje i hovedet såvel som i maven.
Giv os i dag vort daglig glas og forlad os vor fornuft, som vi også forlader vor besindelse.
Led os blot i fristelse, men fri os fra de onde tømmermænd,
thi dit er riget, magten, og æren i evighed.
BØVS.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-12 19:28

Spørgsmål:
Hvad er ligheden mellem at bolle i en kano og drikke en harboe øl?

Svar:Det er fandens tæt på vand!

FORDELENE VED AT HAVE ØLMAVE.
1.Man bliver ikke chikaneret af lækre unge kvinder.
2.Man kan bruge den som tv-bakke til øl og chips.
3.Det er en smart måde at møde en nuttet hjertespecialist på.
4.Den ekstra tyngdekraft gør det mindre sandsynligt, at du en dag bliver kastet af Jorden og ender i det ydre rum.
5.I navlen kan man gemme småpenge til P-automaten.
6.Hvor ellers skulle du få plads til den store tatovering af Bayeux-tapetet?

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 26-11-12 09:17

Har engang set en om hvorfor øl er bedre end mænd den kunne jeg ikke lige finde, så i denne platte i stedet.

Hvorfor en agurk er bedre end mænd.
1. Agurker er i gennemsnit 23 centimeter lange.
2. Agurker kan holde sig hårde en hel uge.
3. Man kan se og føle på varen allerede nede i butikken.
4. Man kan få så mange agurker, man lyster.
5. Man kan altid få fat i en agurk.
6. Agurker spørger aldrig om, hvor mange agurker du har haft tidligere.
7. Agurker praler ikke over for de andre agurker dagen efter.
8. Agurker respekterer dig også om morgenen.
9. Agurker snorker ikke.
10. Agurker falder ikke i søvn midt i det hele.
11. Agurker kommenterer ikke dit udseende.
12. Agurker lugter ikke af gammelt øl og armsved.
13. Agurker bliver ikke sure, fordi der ligger andre agurker i køleskabet.
14. Agurker har ikke noget imod at gemme sig i skabet, hvis din mor kommer på besøg.
15. En agurk er dig aldrig utro. .

og så er der lige en ting som altid har undret mig ved øl/alkohol hvorfor er jeg den eneste i verden som blivwr kloger af at drikke når alle andre så tydeligt bliver underlige og dummer?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-12 21:04

79 GRUNDE TIL AT ALKOHOL ER BEDRE END MÆND!

1.En øl kalder os ikke billige, fordi vi har taget flere på samme aften.
2.En øl forstår når man ikke gider mere.
3.En øl kalder ikke en klam, fordi man kaster op når man har slugt for meget.
4.En øl brokker sig ikke over du bruger for mange penge.
5.En øl er der altid for en.
6.En øl gør altid en glad.
7.En øl har ikke noget imod man har lidt ” bollehåndtag”.
8.Har man mistet sin øl til en fest, kan man altid få fat i en ny.
9.En stor, fed øl er rart at have.
10.Du skal ikke konstant lyve over for en øl om dens størrelse.
11.Er du ikke tilfreds med øllen, kan du altid finde dig en større end.
12.En øl synes ikke du klam, fordi du prutter lidt.
13.En øl bliver ikke sur over du vil se sex & the city, istedet for fodbold kamp.
14.En øl er aldrig sammen med andre end dig.
15.Du bliver aldrig brændt af, af din øl.
16.En øl brokker sig ikke over du har hovedepine.
17.En øl er altid hård.
18.Du behøver ikke se godt ud for en øl.
19.En øl spiller ikke smart.
20.17: En øl bliver ikke sur over du ikke har taget opvasken.
21.18: En øl bliver ikke sur over du har alle pigerne hjemme.
22.19: En øl er aldrig utro.
23.En øl forlader aldrig toiletsædet op.
24.En øl varer længere end syv sekunder.
25.En øl vil ikke forventer, at du lave mad, når du ikke er sulten.
26.En øl vil aldrig forventer du at sidde i den våde plet det gør.
27.En øl er ligeglad, hvis du går shopping.
28.En øl har ikke noget imod, når din mor besøger.
29.En øl gør så mange gøremål, som en mand, med en masse mindre klager.
30.Have en øl kan ikke gøre dig gravid.
31.En øl vil ikke drille dig, fordi du engang kunne lide Barry Manilow.
32.Hvis en øl havde en sportsvogn, ville det ikke elske det mere end dig.
33.En øl vil ikke gå ud alene med de andre øl.
34.En øl ikke surmule.
35.En øl vil ikke spilde sine penge på Playbeer magasin.
36.En øl vil ikke skifte TV-kanal.
37.En øl behøver ikke at sove med vinduerne åbne.
38.En øl ikke snorker.
39.En øl kan ikke afbryde.
40.En øl er ligeglad med at du ikke kan finde din bils karburatoren.
41.En øl tror ikke sorte læder bikinier er pæne.
42.En øl ikke ræbe. Eller prut.
43.En øl har ikke noget imod at have strømpebukser tør i badeværelset.
44.En øl er ligeglad med, at du ikke balancere dit checkhæfte.
45.En god øl er let at finde.
46.En øl kan ikke surmule.
47.En øl har ikke venner, der vil drikke din øl.
48.En øl vil ikke råbe, hvis du bulet bilen.
49.En øl vil ikke få jaloux hvis du nyde en øl.
50.En øl vil ikke ligeglad med, om du får fem pounds.
51.En øl vil være der for helst tidspunkt af måneden.
52.En øl vil ikke have børn.
53.En øl mener ikke, poesi er queer.
54.En øl er ikke klar, før du er klar.
55.Hvis øllet er færdig, før du er, kan du få en øl.
56.Tømmermænd gå væk.
57.En øl smager godt.
58.Have en øl gør dig ikke ønsker at tage et brusebad.
59.En øl vil aldrig invitere venner hjem til middag uden at ringe.
60.En øl liv ikke centreret omkring fodbold.
61.En øl ville aldrig gøre grin med din nye outfit.
62.En øl har aldrig brug for en barbering.
63.Du behøver ikke at lade en øl sejr.
64.En øl er ligeglad med, hvad toppings du får på pizzaen.
65.Bare fordi du har middag med en øl betyder ikke, du er nødt til at sove med en øl også.
66.En øl har ikke morgen ånde.
67.En øl er glad for at gå, hvor nogensinde du ønsker at gå.
68.En øl vil aldrig drikke den sidste øl.
69.En øl vil aldrig tage avisen ud, før du har læst det.
70.Når en øl er færdig, betyder det ikke rulle over og sove.
71.En øl ville ikke have noget imod, hvis du ønsker det at bruge kondom.
72.En øl er aldrig temperamentsfuld.
73.En øl vil aldrig klage over din madlavning.
74.En kold øl er en god øl.
75.En øl vil aldrig bange for at miste sit hår.
76.En øl vil ikke stjæle dækslerne.
77.Du behøver ikke at le ad en øl vittigheder.
78.En øl vil ikke noget imod, hvis du ikke er i humør til øl.
79.Du kan nyde en øl, når du er på din periode.Man kan altid stole på en kasse øl . Sikker vinder HVERGANG !

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-11-12 15:28

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-11-12 15:29

Mor, må jeg gå i vandet her?

- Mor, må jeg gå i vandet her?
- Nej, vandet er for dybt.
- Jamen, far er gået i!
- Ja, det må han godt, for han er forsikret!

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-11-12 15:29

Hvad er selvtillid?

Selvtillid er en mus der svømmer på ryggen op gennem Storebælt med stådreng og råber: åben broen for helvede!

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-11-12 15:33

Død af kulde
To mænd mødes i himlen, og den ene siger:
- Jeg døde af kulde, hvad døde du af?
- Lettelse.
- Hvordan det?
- Jo, jeg havde mistanke om at min kone havde en elsker så jeg tog tidligt hjem en dag for at afsløre hende. Jeg kiggede i skabene, under sengen, i køkkenskabene, men der var ingen. Og jeg blev så glad at jeg fik et hjertetilfælde.
- Idiot, sagde den anden. Havde du kigget i fryseren, havde vi begge været i live i dag!

Vær stille!
To mænd havde været i byen, de var meget fulde begge to. På vejen hjem sagde den ene:
- Kom, vi går ind til mig og får en øl.

Mens han fandt øllerne frem, kiggede den anden sig om i huset, og lidt efter kom han styrtende og råbte:

- Der ligger en fremmed mand ved siden af din kone!

- Så vær stille, for jeg har kun to øl!

Snehvide
Hvad fik Snehvide da hun kom hen til de syv små dværge?

...............7up!

Hvorfor hedder det egentlig kvinder?

Hvorfor hedder vi egentlig kvinder?
- Jo, fjern k'et og se hvad det bliver til

...prøv så at fjerne m'et i mand og se hvad du får?

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 28-11-12 17:38

Hvad sagde Adam til Eva første gang han fik den til at stå....

Han sagde gå væk for helvede, - jeg ved jo ikke hvor stor den bliver.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-12 17:51

Der opstod en lidt pinlig situation i tv-studiet, da tv-værten skulle snakke med en lille pige.
Han prøvede alt for at få hende til at sige noget. "Kan du slet ikke tale?" sagde han til sidst opgivende.
"Jo da," sagde pigen, "men min mor har sagt, at jeg ikke må snakke med fremmede mænd der lugter af øl.
En svensker kom ind på en engelsk pub.
- "Giv mig en svensk øl."
- "Desværre - vi sælger kun engelske øl her Hr."
- "Ok, så giv mig noget ligger tæt op ad en svensk øl."
- "Værsgo' - Det bliver 10 kroner for et glas vand."

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-12 18:00

I går blev det offentliggjort af universitetsstuderende,
at resultatet af en øl-undersøgelse viste tilstedeværelsen
af kvindelige hormoner i øl!

Mænd bør tage mængden af deres øl forbrug op til overvejelse.

Teorien er at øl indeholder kvindelige hormoner (hops phytoestrogens) og ved at drikke nok øl, vil mænd blive til kvinder!

For at afprøve teorien, blev 100 mænd sat til at drikke 15 øl inden for en time.

Det blev observeret, at 100% af testpersonerne:

- Blev tykkere
- Talte meget uden at give mening
- Blev ekstremt kærlige
- Ikke kunne køre bil
- Ikke kunne tænke rationelt
- Skændtes over ingenting
- Blev nødt til at sidde ned og tisse
- Nægtede at undskylde, selvom de tydeligvis tog fejl

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 02-12-12 14:08

Så var manden der gik ud af landevejen og mødte en frø som sagde:- Kys mig!
Da han havde gjort hvad frøen bad om, forvandlede frøen sig til en smuk prinsesse.
Prinsessen sagde, at fordi han havde befriet hende fra sin skæbne kunne han få 1 ønske opfyldt.
Det eneste jeg ønsker mig ville være at der kom øl ud, - istedetfor tis.......! sagde manden.
Pling! lød det... - dit ønske er opfyldt, sagde den smukke prinsesse.
Derefter gik manden hjem til sin kone for at afprøve dette nye system.
Han tog 2 store ølglas og holdt dem ned foran sin tissemand, fuld tryk på drengen og det herligste øl væltede ud i glassene, hvorefter han og konen hilste pænt på hinanden.
Den næste dag da han kom hjem, tog han kun et enkelt glas frem....
Hvorefter konen spurgte: - Hvad med mig ??
Og manden sagde: - Idag kan du drikke af flasken.! lille mor.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-12 14:22

To drukkenbolte vakler henad jernbaneskinnerne.
Den ene siger: - Jeg har aldrig i mit liv set en trappe med så mange trin.

Den anden svarer: - Skid hul i trinene. Det er det hersens lavtsiddende gelænder, der irriterer mig mest...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-12 21:53

Øl = Carlsberg
Carlsberg = Fest
Fest = Kærlighed
Kærlighed = Sex
Sex = Aids
Aids = Død

Derfor drikker vi Tuborg

En mand forlader vaklende sit stamværtshus.
På vej ud falder han, forsøger forgæves at rejse sig, opgiver og giver sig til at kravle hjem.
Næste morgen vækker konen ham og siger surt: "Nå, du har nok været på druk igen?"
- Hvorfor tror du nu det?
- De har ringet nede fra bodegaen, du har glemt din kørestol igen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-12 22:08

En dame pegede på en mands ølvom og spurgte: "Er det Tuborg eller Carlsberg?"

Han blev lidt tavs, men svarede: "Jeg ved det virkelig ikke, men der sidder en hane under den, så kan du jo smage..."

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-12 15:52

Er det rigtigt, at man kan forlænge sit liv, hvis man holder sig fra alkohol?
Det kan vist godt passe.
Sidste søndag havde jeg ikke så meget som en øl i huset, og det var den længste søndag i mit liv.

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 11-12-12 16:33

Tak for svaret Klaudi.
hilsen
Erik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-12 17:37

velbekomme