/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Skærmtastatur win 7
Fra : Fattig
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 12-11-12 16:25

Jeg har aktiveret skærmtastatur, så der popper op når computeren starter.
Hvordan får jeg det væk igen, altså at det ikke er aktiveret ved opstart.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-12 17:06

Åbn Kontrolpanel, find så Funktioner til øget tilgængelighed og klik på det,
klik på Brug computeren uden mus eller et tastatur
fjern markerung i Brug skærmtastatur
klik OK

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 12-11-12 17:29

Tak for svaret Klaudi.
Mener at have forsøgt dit forslag. Denne gang trykede jeg anvend inden ok, så virkede det.
Tak, problemet blev løst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-12 17:41

velbekomme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-12 19:58

Virker ogå i win 8 (har lige kigget)