/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Reparation af PC
Fra : vivian67
Vist : 805 gange
50 point
Dato : 21-10-12 11:39

Hej. Jeg har fået virus på en PC, nu vil jeg prøve at finde en der kan reparere den, men hvad er prisen ca. for at få lavet dette?

Accepteret svar
Fra : anuarak

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-12 11:48

prøv den gratis del af denne antivirus

http://www.malwarebytes.org/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-10-12 11:52

Det kan Du gøre helt vederlagsfrit ved selv at foretage en nyinstallation hvorved alt forsvinder, men det skal være en slem virus før det bliver aktuelt.

Du kan også få gratis eksperthjælp herinde:
http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-10-12 12:15

Citat
Hej. Jeg har fået virus på en PC

Hvad er der for en virus du har fået på din computer?

I visse tilfælde er det ikke en virus, men noget helt andet der gør at maskineriet ikke vil som du vil...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-12 13:17
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-12 13:54

Citat
Jeg har fået virus på en PC
Hvordan ved du at det er en virus?
Hvad hedder den virus?
Kan dit antivirus program ikke fjerne denne virus?
Det bedste bud er allerede skrevet, nemlig opret dig som bruger i Spywarefri's forum og få gratis hjælp til dit problem, eventuel aftale med en ven som har forstand på computere til at hjælpe dig hvis du ikke er for god til at forstå de mange forslag om rensning du måske får når du har skrevet om problemet på spywarefri.
Ellers må du hen i butikken hvor computeren er købt og spørge hvad de vil have for at rense din computer, men prøv nu Spywarefri først - det er sikkerheds eksperter som hjælper dig helt gratis

Godkendelse af svar
Fra : vivian67

Dato : 21-10-12 16:37

Tak for svaret anuarak.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 21-10-12 19:09

Selv tak -- håber du fik bugt ned den

eller http://www.spywarefri.dk/forum/ som andre har anbefalet -- de er gode
ANUARAK