/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PC fra Sverige
Fra : mig-selv
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 18-10-12 15:40

Overvejer at købe denne via nettet
http://www.pricerunner.dk/pl/223-2807246/Stationaere-Computere/HP-Pavilion-p6-2141eo-(B4Q72EA)-Sammenlign-Priser
Noget man være opmærksom på, garanti, told moms eller andet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-10-12 15:40
Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-10-12 16:06

Told og moms giver ingen problemer, da Sverige også er EU.

Forsendelse kan blive lidt dyere til Danmark. Det afhænger af butikkens politik, om de overhovedet vil.

Problemer kan være :
At kurs på svenske penge svinger noget for tiden.
At den formentlig leveres med svensk tastatur og styresystem. Systemet burde kunne ændres til dansk og tastaturet skiftet for små penge.

Der bliver lidt længere ved eventuel reklamation.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 18-10-12 17:52

ja i alt sin enkelthed under opstart vælges der Dansk sprogpakke i installationen, forøvrig en fed pc til pengene...bortset fra at det er hp men de kan jo være blevet forbedret

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-12 04:18

transor: Hentet fra deres side
Citat
Vi har kun postordresalg i Danmark.
Webhallen påtager sig din returfragt (fortrydelse - reklamation)
Pakkepost er tilgængelig på dit udleveringssted 1-3 dage efter afsendelse (29.-) lidt billige og hurtigere end post i DK

Citat
bortset fra at det er hp

Det kan så kun være navnet, den sælges under, da hardwaren ikke kommer fra HP
Citat
fed pc til pengene

Også lige det, der fangede min opmærksomhed.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-12 04:20

Glemte lige lidt ekstra rabat
http://h41201.www4.hp.com/AdLanding/se/sv/3500/

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-12 11:38

Så ser jeg ingen grund til at holde sig tilbage.

Bemærk at overkursen på svenske penge kan svinge med hvilken slags betalingskort og bank du bruger. Forskellen kan betyde meget mere end den lille tilbagebetaling fra HP.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-12 12:13

Der bliver betalt med kontokort.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-12 12:14

Alle priser er i danska kroner inklusive moms.