/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
webcaM/video
Fra : fie4041
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 12-10-12 11:03

Hej jeg har en dell latitude 630D......pp18L

I specifiaktionerne kan jeg se de skriver videooptagelse, og det ser også ud som om der er et lille camera nederst i venstre side af skærmen.

Er dette et webcam og hvordan får jeg det til at fungere

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-12 11:12

Hvis du kigger på det billede jeg har uploadet her:
http://peecee.dk/upload/view/387128
Er vi så enige om det er ved den røde cirkel du tror der er et webcam?
Hvis ja, så kan jeg sige det ikke er et webcam, det er ambient light sensor. Det er en sensor der måler hvor meget lys der er hvor computeren står og derefter justere skærmens lysstyrke.

Hvis det ikke er der, så må du forklare hvor du tror der er et webcam, lidt bedre.

Godkendelse af svar
Fra : fie4041

Dato : 12-10-12 16:16

Tak for svaret webnoob.