/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
film strip scanner
Fra : tamo
Vist : 256 gange
20 point
Dato : 07-10-12 13:34

Jeg har lige købt en film strip scanner i Lidl, men uanset hvordan jeg bære mig ad, kan jeg ikke installere den, er der mon en der har haft samme problem, og måske ved hvad jeg kan gøre?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-12 14:54

Det var mange oplysninger

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 07-10-12 23:56

Huske at installere drivere og programer, før du sætter scanneren til.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-10-12 09:40

Du skulle måske se i scannerens papirer, hvilke systemktav der kræves

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-10-12 09:41

Undskyld, der skulle stå systemkrav

Kommentar
Fra : tamo

Dato : 08-10-12 12:59

Jeg har gjort som der står jeg skal gøre, og mit styresystem passer fint til den...
Der er bare intet der virker, men prøver at ringe til firmaet :)