/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sort skærm efter login på computer
Fra : Gigli-Chico
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 18-09-12 16:58

Hej

Jeg har et problem med min computer og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. det startede igår og den har gjort det 2 dage i træk. Jeg startede min bærbar (Acer med Vista) den startede fint og kom frem til hvor jeg skal skrive min kode, den skriver velkommen og så går skærmen sort, som om den ikke kan få skrivebordet frem.

Jeg har prøvet at trykke på nogle knapper (Esc, Ctrl+Alt+Del) men der sker intet, jeg slukkede den ved at holde sluk knappen nede, og tændte den, det samme skete igen og jeg slukkede den og tændte den igen, da den kom op med at computeren var blevet slukket forkert, valgte jeg at tænde den i fejlsikret tilstand med internet. Det virkede og den startede fint op. Jeg troede det bare var en lille fejl men det samme skete her til morgen, og igen da jeg kom hjem. Den kan starte hvis jeg slukker den forkert og vælger fejlsikret tilstand når jeg starter den, men sådan skal det jo ikke være.

Er der nogen der kan hjælpe mig og måske få den til at virke mere "normalt"?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-09-12 20:31

Jeg ville prøve og geninstallere chipsets driveren og grafik korts driveren.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 19-09-12 10:50

Der er en fejl i din registrings database

inden du selv begynder at redigere i den vil jeg anbefale du laver en systemgendannelse
til en dato før problemet opstod

skriv dette %systemroot%\system32\rstrui.exe i feltet " søg i alle programmer og filer"
og dobbletklik på rstrui

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 19-09-12 14:35

Ved ikke hvem jeg skal give pointene til fordi ingen af dem er rigtige.. Sorry

Jeg har fundet ud af hvad der var galt, jeg havde to rigtig grime trojan.. Mit virusprogram kørte hele dagen igår helt ind til kl. 01. Det skulle være slettet nu og min computer startede fint op i morges uden nogle problemer.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 07-11-12 09:52

Tak for svaret dk.