/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Bjørup pedersen
Fra : fladudfynbo85
Vist : 177 gange
20 point
Dato : 08-09-12 18:37

jeg leder efter noget familie herinde.

jeg er søn af steen bjørup pedersen og har fundet en halv søster. har hørt jeg skulle have en store bror der skulle hede rasmus. men har intet fundet ud af?
jeg har os fundet frem til en kusnie og et par nevøer og nice. så det kunne være sjovt at få samlet familien herinde, da det har lykkes mig at finde noget om familien eller vi måske kunne komme i kontakt med hinanden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-09-12 20:19

halve søstre er meget sjældne.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 08-09-12 21:35

Prøv at se i denne tråd vedrørende Bjørup Pedersen:
http://www.kandu.dk/spg116775.aspx