/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ram opgradering i stationær Lenovo
Fra : hojriiskim
Vist : 1317 gange
40 point
Dato : 14-08-12 08:51

Hej.

Jeg har kigget lidt forskellige steder efter muligheden for at opgradere en Lenovo Thinkstation S20 fra 12gb til 24gb ram. Der er lidt forskellige meldinger om hvor vidt det kan lade sig gøre eller ej. Derfor har vi snakket om at købe én ram blok(4gb) og udskifte én af de gamle (2gb) med. Hvis den så viser 14gb i stedet for 12gb i systemegenskaberne, er vi så ikke enige om at så udnytter den også de 2 nye gb ram?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-08-12 10:44
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 40 point
Dato : 14-08-12 13:43

Hvis du kigger på denne her side
http://support.lenovo.com/en_US/detail.page?LegacyDocID=MIGR-72305
Så kan du se nede under Memory at den understøtter op til 24GB ram, så det skulle ikke være noget problem og opgradere den.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 30-08-12 21:06

Tak for svaret webnoob.
Den har nu fået 12 ekstra RAM og acceptere alle 24..