/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bedste køler til bærbar
Fra : rosekamp
Vist : 483 gange
300 point
Dato : 07-08-12 07:25

Min bærbare bliver frygtelig varm, hvis jeg bruger den mange timer i træk (og det gør jeg) så jeg vil anskaffe mig en køler til den.

Nogen erfaringer at dele ud af og gerne personlige anbefalinger af en køler med plusser og minusser er hvad jeg leder efter her.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 07-08-12 15:14

Hvis ikke der er støv i din computer og den står på et fast underlag, så der ikke bliver lukket for ventilationshullerne, skal den ikke blive varm. Gør den det, er den defekt.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 07-08-12 18:26

Du ved godt det er en bærbar vi snakker om ikke?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-08-12 19:44

Samme problem her.
Blæser var ok, så ny kølepasta gav resultat.
Både cpu og grafikkort fik en omgang.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 07-08-12 20:50

Lige en lille side bemærkning.

Hvis ikke du er klar over det, så må (skal) man meget gerne rense sin blæser og blæseribber på køleren en gang imellem. Af med bundpladen og igang med rensning, støvsuger og børste forsigtig.

Og så er der så mange der har for vane at sidde med bærbare på knæ, i sofa, eller i sengen, pas på med at man ikke lukker for luftindtags huller i bunden. Jeg har selv fået en pc plade til at lægge på knæene, det er alle tiders og virker rigtig godt.

Måske er dette indlæg ikke så meget til dig men mange har sikkert brug for at få denne viden opfrisket.

Hej

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 07-08-12 22:20

Citat
Du ved godt det er en bærbar vi snakker om ikke?

Jo, jeg læste dit indlæg inden jeg svarede.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 08-08-12 13:13

Jeg sidder aldrig med den andre steder end på bordet, så det er ikke problemet. For at præcisere, hvad det er jeg søger så kig på dette link: http://www.hardware-store.dk/baerbar-computer-tilbehor/computer-koler/cat_82.html

Der findes et hav af forskellige støtter med indbygget køler, og det er sådan en jeg er ude efter, nu mangler jeg bare en anbefaling af en god af slagsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-12 13:31

Aldi sælger en til 99 Kr.