/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB antenne virker ikke
Fra : tinolarsen
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 03-08-12 11:30

Nogen der har erfaringer med at få dette til at virker på Windows 7.

http://www.agknordic.com/index.php?side_id=247

Jeg købte den for over et år siden da jeg havde XP og virkede upåklageligt, men nu kan jeg ikke få skidtet til at virker på Windows 7.

Kan godt installere drivere fra CD'en + update fra det link jeg sender - men progrmmaet der er med virker ikke, kan man evt. bruge et andet program til at vise tv??

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-12 12:59

Mediecenter, og det er indbygget i win7

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-08-12 23:35

Dit medfølgende program kan måske ikke dekode mpg4, eller din computer har ikke datakraft nok til det.

Mediecenter kan mpg4 og endda visw undertekster.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-08-12 10:47

Jeg havde samme problem, bare på en stationær, og det var fordi det ikke understøtter
de nye former for tv kodning.
Jeg havde ellers fået at vide at det kort jeg købte, ville virke, men nej
Spildte penge, jeg ved dog ikke om det vil virke med antenne foreninger
da det kan bruges til både antenne og stik dåse, som jeg ikke har.
Opdatering hjalp ikke mig.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 04-08-12 17:18

har det ikke - min Win 7 er versionen Enterprise???

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-08-12 15:27

Citat
min Win 7 er versionen Enterprise???

Så taler du med din it-afdeling, det kan jo være de har valgt at udelade den af en eller anden grund

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 16-09-12 15:26

Tak for svaret EXTERMINATOR.