/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Garmin forerunner 205 opdatering?
Fra : Fattig
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 22-07-12 20:16

Mit løbeur, Garmin forerunner 205 er utroligt lang tid om at finde satelitter.

Jeg har ladet mig fortælle at der findes opdateringer, der gør at satelitter findes straks, også hvis man befinder sig indendøre.

Jeg har været i "trænings center" for at søge efter opdateringer, men får beskeden at der i øjeblikket ikke er tilgængelige opdateringer.

Jeg har googlet "Garmin forerunner 205 opdatering" uden at blive klogere på en løsning.

Er der en her på Kandu der har et godt tip.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-12 20:41

Du har tilsluttet garmin din pc ?
Så vil du se om der er ny firmware.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 23-07-12 17:09

Teil.
Ja, garmin er tilsluttet pcén og Garmin træningscenter vises.
Jeg går i hjælp - se efter softwareopdateringer - kontroler for opdateringer nu - og får beskeden: Der er i øjeblikket ingen tilgængelige opdateringer.

Derfor er det jeg spørger her på kandu, da der skulle være en anden måde at få uret opdateret.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 23-07-12 17:45

Tak for svaret Teil.
Det er nu lykkedes. Jeg geninstallerede version 2.90.
Nu finder jeg satelitter i løbet af 12 sek. indendøre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-07-12 07:17

Jeg har hørt at satelitterne kan flytte sig lidt, derfor bliver det svært at finde dem.
En opdatering af firmware skulle hjælpe på det problem.