/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
trådløst net
Fra : loberg
Vist : 430 gange
500 point
Dato : 27-04-12 11:23

mit trådløse net i min pc virker ikke ordentlig. Så har jeg prøvet med usb stik for at komme på net , det virker super de første gang , men så kan jeg ikke bruge det mere og jeg kan ikke finde ud af hvordan man åbner det . Jeg har også brugt min telefon med wi fi det virker også super de første gagen men kan så ikke bruge det mere. Er der en indstilling i Windows 7 hvor man kan fjerne gamle internet tilslutninger. Det kunne man i WindowsXP.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-04-12 12:18

Ja du har en liste over dine gamle opkoblinger i Netværk under administerer netværksforbindelser.

Her kan du fjerne dine netværk.

Det lyder dog som om dit netværkkort ikke automatisk vælger IP adresse og automatisk DNS.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-04-12 12:21

Der skulle have stået dine tidligere anvendte netværk.

Det andet med automatisk netværk vinder du under egenskaber for dit trådløsenetværkskort.

Her skal du indet et punkt der hedder noget i retning af IPv4 og vælge egenskaber, der skal du tjekke om det står til automatisk IP adresse og automatisk DNS.

Helt ordret hvad der står kan jeg ikke sige da jeg lige nu sidder med en MAC.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 30-04-12 16:12

Mit problem er ikke løst

Kommentar
Fra : MatrixRevolution

Dato : 10-05-12 19:26

Hey,

Hvis jeg må have lov at ref. Til mit svar i dette indlæg :
http://www.kandu.dk/Spg159405.aspx

MVH