/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke åbne Muse-instillinger
Fra : tinolarsen
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 24-04-12 11:20

Jeg kan ikke få lov og åbne muse instillinger fra kontrolpanelet..

Køre windows 7 - har både en alminde logitech-mus, samt en mousetrapperadvance..

Synes jeg har prøvet og installere nyeste software, men det hjælpe ikke.. nogen forslag??

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 24-04-12 11:54

Jeg har løst det ved at installere en ny driver til mit mus på den bærbare..

Men min mousetrapper hakker utroligt meget i den, nogen der har erfaringer for hvordan det løses..

Har prøvet og ændre farten under indstiller for musen, men virker ikke....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-04-12 11:57

Får du nogen fejl når du prøver?

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 24-04-12 12:33

Nej gjorde jeg ikke - men som sagt er det et andet problem nu, men vores beskeder har nok overlappet....

Kommentar
Fra : alka

Dato : 24-04-12 14:31

Prøv at afinstall. driver inde fra kontrolpanelet. Sluk PC og genstart med musen tilsluttet, så vil windows install. en driver. Efterfølgende kan du gå på logitech's hj-side og hente/install. den rigtige driver - hvis ikke du er tilfreds med windowsdriveren.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 17:31

Er problemet blevet løst?