/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TV Billedstørrelse
Fra : Frusanen
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 11-02-12 23:01

Mit Tv har for stort billed. På DR, kan jeg f eks ikke se ander end R oppe i højre hjørne. Har været inde i Billedformater, men det hjælper ikke. Det er som om der er zoomet. Nogen der ved noget om det?

Kommentar
Fra : Frusanen

Dato : 11-02-12 23:01

Det er selvfølgelig venster hjørne!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 23:04

Du er netop kommet ind i zoom og pan, sæt billede str til 16:9 eller Normal,
hvis der er noget der hedder så'n på dit TV, for aner jo ikke hvad mærke det er!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 23:04

Frem med manualen, der står det!

Kommentar
Fra : Frusanen

Dato : 11-02-12 23:10

Det er Philips

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 110 point
Dato : 11-02-12 23:35

Du får det sikkert til at virke, men visse kanaler vil stadig vise meget stort billede
samt det sikkert ikke er 16:9 eller bredformat, især DR K driller.
Jeg har selv et Phillips og skal ind og rette indstillinger hvis DR K skal vises normalt
havde også problemet med TV2.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-02-12 23:40

Du kan også få problemet, hvis du har sat ekstra udstyr til
og det er sat op, så det passer til dig, og du så klikker tilbage til TV

Godkendelse af svar
Fra : Frusanen

Dato : 13-02-12 16:33

Tak for svaret nomore. Havde netop sat andet til og trykket tilbage oå TV knappen.