/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lader søges
Fra : bjarnebr
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 05-02-12 20:59

Jeg søger en lader der kan lade mit reservebatteri til min HTC Sensation, uden at batteriet behøver at sidde telefonen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 05-02-12 21:08

USB Bordlader til HTC Sensation, Sensation 4G, Sensation XE - dobbelt oplader.
Dobbelt oplader med mulighed for at oplade et ekstra batteri.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-sensation-sensation-54232p.html

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-02-12 21:38

Tak for svaret Klaudi, jeg troede ikke den fandtes, derfor ville jeg gøre et sidste forsøg på Kandu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 21:53

velbekomme

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-02-12 22:26

Og så er det jo samtidig en docking station så du kan sætte din HTC i og synkronisere med din PC.
Let især hvis du i programmet sætter den op til at automatisk at synkronisere uden du behøver at gøre noget ud over at sætte den i stationen