/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sony
Fra : pve
Vist : 875 gange
200 point
Dato : 05-02-12 10:51

Har været så tosset at sætte mit fladsskærms tv (Sony) til at søg efter kanaler. Efter dette er der forsvundet nogle kanaler, men endnu mere irriterende er, at jeg ikke som tidligere, har mulighed for at bladre mellem analoge kanaler og digitale. Nu skal jeg skifte mellem Analog opsætning og Digital opsætning

Nogen der kender til en løsning på dette ?

PS har yousee, men det har vel ikke noget med ovenstående at gøre ?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 05-02-12 11:10

Hvilken model er det?

Hvilke kanaler mangler du når du søger Digitale.

Du skal indtaste et ID for Yousee, når du skal søge efter kanaler.

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 05-02-12 11:14

Netværks-id = 100
Sprog = Dansk
Land = Sverige

Dette vil nok hjælpe dig

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-02-12 11:23

Ara ved du hvilket ID ?

Nollerik vil prøve når ungerne er færdige med at spille Wii

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-02-12 11:23

ps Modellen hedder Bravida et eller andet

Kommentar
Fra : ara

Dato : 05-02-12 11:27

Hvis du ikke har opgivet det rigtige ID ved søgning af kanaler, er det som "nollerik" skriver der problemet er.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-02-12 11:52

Vil det sige, at I mener at netværks ID'et er skyld i at jeg ikke længere har mulighed for at bladre mellem analoge kanaler og digitale uden at skulle skifte mellem analog og digital "opsætning" ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 11:56

Citat
Vil det sige, at I mener at netværks ID'et er skyld i at jeg ikke længere har mulighed for at bladre mellem analoge kanaler og digitale uden at skulle skifte mellem analog og digital "opsætning" ?

Netværks ID burde ikke have indflydelse på det, du skal i menuen vælge at søge både Analoge og Digitale på en gang, nu er det godt nok et LG jeg har, der ligger de Digitale først og så Analoge og så kommer Radio

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-02-12 11:59

Klaudi, har prøvet forgæves, men kan ikke finde et sted hvor jeg kan vælge dette ?

Accepteret svar
Fra : ara

Modtaget 200 point
Dato : 05-02-12 12:02

Prøv at spørge på Recodere.dk

Her tror jeg eksperterne sidder og venter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 12:11

Har du været i menuen Home vælge Analog opsætning og lavet en Automatisk søgning?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-02-12 12:20

Hej pve
Jeg har for nyligt haft det samme problem da jeg skulle installere en kammerats nye fladskærm, jeg ringede til You See på tlf 80808080 her talte jeg med en person der guidede mig i gennem hele opsætningen.

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 05-02-12 14:39

Tak for svaret ara.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 15:02

selv tak!