/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mus uden klik lyd.
Fra : vedikkealt
Vist : 2669 gange
300 point
Dato : 03-12-11 23:06

Hej med jer ... i kloge mennesker

Findes der en lydløs PC mus...?

For jeg er ved at blive BIMS, når fruen spiller på nettet, og klikker i ET væk.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-12-11 23:21

Jo der findes da oceaner af lydløse mus...

Det er da bare et spørgsmål om at gå ind i en butik og forhøre sig.
Logitech har jeg aldrig hørt sige noget for eksempel.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-12-11 23:25

# webm

Dit svar lyder meget enkelt, men i de forretninger jeg har spurgt, har der ingen løsning været at finde.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 310 point
Dato : 03-12-11 23:27

Jo der findes da mus som støjer mindre. Ellers tag musen fra hende!
Fruen er nok den der støjer mere, når det ikke går som hun vil have det.
Min kone støjer også mere end hendes mus!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-12-11 23:30

Men det er vel lige som med tasteturer, nogle mennesker kan få det til at støje mere end nødvendigt, fordi de slår på tasterne, som om det var et gammelt klaver.
Her findes dog en løsning, som jeg har set herfor nyeligt, et kondom-tastetur med bløde knapper, og som kan rulles sammen og tages med på rejsen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-12-11 23:33

Her er en lydsvag løsning, som igen kommer i butikken:
http://aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_49/OFF03.SHTML
Jeg har selv to sæt af dem, og de er utrolig gode at arbejde med!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-11 23:33
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-11 23:35

Ved ikke om den dur til PC
Magic Mouse
http://www.apple.com/dk/magicmouse/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-11 23:38
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-11 10:10

Citat
Findes der en lydløs PC mus...?
Ja det gør men jeg ved ikke om du kan købe en her i landet, vil du købe onlibe?
http://www.nexustek.nl/NXS-silentmouse.htm

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-12-11 11:29

# o.v.n.

Det ser interessant ud, men mit handicap forhindre mig i at komme videre på den side, men jeg har noteret mig navnet på musen.

# severino

ALDI og så elektronik ...!!! men for 150 .... bare DENNE ene gang, går vel nok...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-11 12:11

Jeg kender ikke til dit handicap men du kan købe den lydløse mus på Amazon:
http://www.amazon.co.uk/Nexus-SM-7000W-Silent-Wireless-Mouse/dp/B004QKOXSU/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1322996964&sr=8-6
den fra Aldi ser smart ud men er ikke lydløs

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-11 12:14
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-12-11 19:12

# o.v.n.

Mit handicap er sproget...

Og så har jeg - igen i dag - været rundt i flere PC butikker, ingen af dem havde noget lydløst.

Det nærmeste var noget batteri drevet, der ikke så særligt solidt ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-11 19:31
Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-12-11 22:51

Touch Mouse, javel!
Men hvis den er så følsom som touchpad på min bærebare, så vil jeg ok fravælge det, og have et klik som fortæller mig, at nu skifter vi "menu".

Jeg forbander min touchpad langt væk, en gang imellem, for bare man røre ved den, uforvaren, så er man pludselig langt væk.

Angående den mus fra ALDI, kan jeg roligt anbefale.
Jeg ved godt at man ikke skal købe elektronik hos sådanne discount pushere, uden at have forståelse for hvad det er man køber. Men sådan er det jo snart i alle forretninger. - God instruktion og service, er noget der hører fortiden til. - Det findes, men man skal dælemer lede længe efter det i nutidens butikker!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-11 01:03

Citat
Without the clicking sound
oversættes til uden klikkelyd så den er musestille, i øvrig kan du få et nogenlunde forståeligt dansk frem ved at bruge Google oversæt:
http://translate.google.dk/ kopier en adresse linje ind og klik på Oversæt eller skriv eller kopier en tekst ind i boksen og den oversætter automatisk, husk at vælge det sprog som der skal oversættes fra og til, engelsk til dansk er forvalgt

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 05-12-11 22:53

# o.v.n.

Jo fint nok, at få det oversat, men jeg ser ingen fornuft i, at gå ind og købe noget på en side hvor jeg intet fatter af det de skriver - betingelser - og hvad ved jeg.

Her ville det ingen forskel gøre for mig, om siden er Russisk - Kinesisk eller Engelsk.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 06-12-11 23:31

I morgen onsdag skulle Aldi få musen i butikkerne, og så prøver jeg, at købe den.

Så kan jeg jo altid spørge her på Kandu, hvordan jeg får den til fungerer ...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 10:34

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-01-12 23:01

prik-prik

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 14-01-12 21:01

Musen fra Aldi er ikke mere lydsvag, end en VW 1200 - årgang 1962 - uden lydpotte ...

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 14-01-12 21:15

Tak for svaret severino.

Det er så endt med, at jeg har taget musen fra hende men den PC hun bruger ... ryger ikke ud ... for det er en jeg har købt...

Bedste hilsner fra vedikkealt ...

PS. Fruen klikker lidt mindre, og så går alt sin skæve gang ... ligesom det plejer ...

Kommentar
Fra : tigerlili

Dato : 15-04-14 22:10

Jeg har lige købt en ny mus da min gamle lydløse fra Microsoft var helt i udu efterhånden. Nu er jeg ved at blive vanvittig , igen, af de kliklyde, kors hvor er de irriterende, men jeg kan bare ikke finde en lydløs mus. Har søgt på Logitech og Microsoft, men fandt ingen resulteter. webm skriver der findes oceaner af lydløse mus, og det bare er at gå ind i en forretning og spørge. Hvor må jeg spøge, kan du ikke skrive det, for jeg har været i mange forretninger.

Kommentar
Fra : tigerlili

Dato : 15-04-14 22:34

Hovsa fandt lige min gamle mus og navn osv osv, og har bestilt den hos debusy.dk, som er det billigste ifølge Pricerunner. 171 kr og fri porto.