/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
DSI system
Fra : martin83
Vist : 597 gange
20 point
Dato : 09-11-11 17:39

Har nogen DSI system (10 bruger) liggende, som de vil sælge?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 10-11-11 05:07

Jeg tror ikke der er nogen der bruger DSI tekstbehandling mere i dagens Danmark.
Det blev brugt da ruder konge var knægt.
Skal du have en mulighed skal du søge hos en aktivitetshandler eller et museum for oldtidsfund.

vic200

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 10-11-11 07:56

DSI tekst, var da fremme da jeg blev født, men meget kan lade sig gøre her på KANDU.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : martin83

Dato : 10-11-11 08:07

DSI-system er IKKE DSI-tekst. DSI-system var en relationsdatabase, som i en årrække bl.a. blev brugt at den samlede politistyrke. Jeg har tidligere brugt det til styring af 90.000 inkassosager fra den danske finansverden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-11 11:48

DSI systemet svarer til det der idag hedder Office (Open eller ej )

Jeg brugte det skam selv i 80erne

Som du selv skriver, har TIDLIGERE BRUGT - og ja - politiet brugte det - dengang var der ikke noget der hed windows styresystem - win 95 opstod i den tid.....

Så brug du roligt et office system - det kan SAGTENS bearbejde det samme antal posteringer.....

DSI vil jo alligevel ikke kunne køre på en moderne maskine og det vil heller ikke kunne samarbejde med andre baser.....

Damgaard er IKKE hvad det/han har været