/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Recover af slettet date på USB
Fra : Tjarki
Vist : 470 gange
200 point
Dato : 18-10-11 23:19

Hej Kloge Hoveder =)

Jeg står her med en USBpen (ikke min egen) hvor nogle billeder er blevet slettet fra. Det er super ærgerligt, men der er noget med at de kan gendannes hvis man er heldig og hvis ikke de er blevet overskrevet, ikke ?

Så vidt jeg er orienteret er de ikke blevet overskrevet, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre for at gendanne dem.

Her kommer lige nogle muligvis praktiske oplysninger.. =)

- USB'en er en 2.0 GB Kingston - msdos formateret

- Den bliver brugt af MAC (hvis det gør en forskel)

- Jeg prøver at reparere den fra UBUNTU

- Dataen er blevet slettet fra et UBUNTU system

Jeg er ikke mac-bruger på nogen facon, men jeg har adgang til en maccomputer, så hvis det er nemmere at lave den derfra, har jeg tilgang til sådan en. Jeg kan også få fat på en windows - men som sagt sidder jeg selv med en Ubuntu - så hvis den kan fikses den vej fra, ville det være det bedste...

Jeg har ledt efter nogle recoveryprogrammer uden held - de fleste skal have en windowsbase, synes jeg ...

Hvis I kan hjælpe mig, vil jeg (og nok specielt hende der ejer den... ) blive rigtig glad =)

Så på forhånd tusind tak

Tjarki

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 18-10-11 23:23

Du bliver nødt til at have er recovery program formentlig vil et der kører på en MAC være nemest at finde, ellers få én der har Windows pc til at hjælpe
Vh Fox

Kommentar
Fra : Tjarki

Dato : 18-10-11 23:49

Hej igen..

Nu fandt jeg dem lige gennem Ubuntus filsøgning..

Så jeg behøber ikke hjælp alligevel.. =)

Tjarki

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 200 point
Dato : 19-10-11 07:53
Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-10-11 13:00

Citat
Så jeg behøber ikke hjælp alligevel.. =)

Ja men det var da godt, så mangler du bare at øge din tvivlsomme statestik, ved også denne gang, at annulere spørgsmålet.
Din statestik er noget der er meget søgt, især for dem som generelt annulere. Sådanne personer vil fremover få svært ved at få hjælp.

Jeg syntes at du skulle give dine point til nomore, for det link han har angivet, er en rigtig god løsning.

Godkendelse af svar
Fra : Tjarki

Dato : 29-01-12 15:40

Tak for svaret nomore :)