/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
Ømmm stof til eftertanke..... TID.
Fra : kai-d
Vist : 765 gange
100 point
Dato : 28-08-11 09:24

Jeg var ved at male udestue og ude på den annen side af haven går der en offentlig sti.
På denne sti udspilder der sig til tider forbigående samtaler som er for guder.
Der kom en dreng og pige gående i 6-7 års alderen, og klokkerne ringede i den nærligende kirke på grund af en begravelse.
I forbindelse med at børnene sludrede om denne begravelse, spurgte pigen drengen hvordan tror du det er at blive begravet? Hertil svarede drengen BARE DET IKKE VARE HELE DAGEN. Og så var dette emne udtømt, det var så det.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-08-11 09:25

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 28-08-11 10:15

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-11 10:28

Hvor er de skønne de unger.

Da jeg var dagplejer, mistede det ene dagplejebarn sin farfar, han var ikke synderligt berørt at det, men sidder nu alligevel lidt spekulativ ved forkostbordet og ser på himlen, og siger - deroppe er min farfar -

Alle børn stirrer op mod himlen,... den ene siger bare, jeg kan nu ikke se ham, og så fortsatte alle bare med at spise

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-11 10:46

Børn er irreterende kloge

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-08-11 11:26

Ja børn er kloge, bare synd at de bliver mere ens med alderen så de passer ind i samfundet.
alan57